וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איינוגבה עשוי להיעדר מול פ"ת

השוער הניגרי של הזהובים סובל מחום גבוה ולא התאמן. אם יעדר, אברבנל יחליפו. אסייג: "אם לא ננצח, החלטת בית הדין לא תהיה שווה כלום"

"ניצן רוצה לנצח את בני יהודה בדיוק כמו שאני רוצה לנצח את מכבי פתח תקווה, ואני מת לנצח", אמר הערב (חמישי) יעקב אסייג, מאמנה של בני יהודה, לקראת ההתמודדות המסקרנת של קבוצתו בשבת מול מכבי פתח תקווה.

הפרט הפיקנטי בהתמודדות צפוי להיות המפגש על הקווים בין האחים שירזי. ניצן שירזי, שמוביל את פתח תקווה לאחר שאימן 4 וחצי שנים עד שהתפטר באמצע העונה משכונת התקווה, יפגוש את אחיו חזי, שיעמוד יחד יעקב אסייג על הקווים בבני יהודה. חזי וניצן גזרו על עצמם שתיקה בכל הקשור למפגש בשבת וסירבו להתייחס בכל צורה לקרב המשפחתי.

כאב ראש לא קטן נפל הערב על הצוות המקצועי של בני יהודה לקראת המשחק, כשהתברר שדלה איינוגבה, שוערה הניגרי של הקבוצה, חולה וסובל מחום גבוה. איינוגבה לא נטל חלק באימון הערב של הזהובים. הניגרי סבל השבוע מדלקת חריפה בשיניים והבוקר טופל על ידי רופא שיניים בכדי להקל על הכאבים והדלקת. לקראת הערב עלה חומו של השוער והוא לא התאמן. מחר הוא ייבדק על ידי רופא המועדון ורק אז יוחלט אם יהיה כשיר למשחק בשבת. במידה ואיינוגבה יחמיץ את המשחק בשבת, ניל אברבנל יתפוס את מקומו בשער של הזהובים.

מלבד העדרותו של השוער עמד היום סגל מלא לרשותו של הצוות המקצועי. המגן איציק עזוז החלים מפציעה בכף רגלו ויהיה כשיר לשבת. גם הקשר עידן מליחי, שסבל מפציעה בשרירי הבטן, החלים וצפוי להיות בסגל.

צוות המאמנים יעקב אסייג וחזי שירזי תרגלו הערב את אותו הרכב שפתח במשחקים האחרונים. עוז ראלי ימשיך בעמדת המגן השמאלי למרות שסאלם אבו סיאם החלים לחלוטין מהקרע בשריר רגלו. גם הקשר תמיר כחלון ימשיך לקבל אשראי מהצוות המקצועי וצפוי לפתוח בהרכב.

"כל מילה שאגיד תיגרע מחשיבות האוהדים"

"תמיד עדיף לשחק בליגה שמתנהלת בכל שבת. אמנם לא שיחקנו שלושה שבועות, אבל גם הקבוצה מנגד לא שיחקה שלושה שבועות ובעצם כל הליגה לא שיחקה", ממשיך אסייג. "אנחנו באותו מצב כמו קודם. גם בחיפה לא ניצחנו 15 שנה, ולמרות שלא ניצחנו באורווה מספר שנים תמיד יש פעם ראשונה. צפוי משחק שקול וכל קבוצה יכולה לנצח".

המאמן התייחס לסוגיית הלחץ בקבוצה ואמר: "גם נגד אשדוד היה לחץ ותיפקדנו נהדר. באנו ממצב שהיינו כבר עוד שנייה בליגה השנייה. אנחנו באים לכל משחק בלי לחשוב מה אלה עשו ומה עשתה קבוצה אחרת, אנחנו באים לשחק ולנצח. אם נגיע למצב שיהיו לנו מספיק נקודות כדי להישאר, אנחנו נשמח מאוד, וגם אם לא, הרי ידענו להיכן הגענו".

"אם לא ננצח את פתח תקווה, אז כל זריקת מרץ שקיבלנו מפסיקת בית הדין לא שווה כלום. עדיין אנחנו צריכים לבוא ולנצח את המשחק". אסייג ניצל את ההזדמנות לתת עוד מילה טובה לאוהדים הזהובים: "כל מילה שאני אגיד זה יגרע מהאוהדים האלה. הם משהו מדהים, מלווים אותנו בכל מקום, נגד הרצליה ואשדוד, באו עד חיפה לתמוך בנו. אני בטוח שהם יבואו בהמוניהם בשבת. הם השחקן ה-12 שלנו. הקהל הזה מגיע ולפעמים הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה. אני מבטיח להם שנעשה את המקסימום במשחק, אבל כמובן שאני לא יודע מה תהיה התוצאה".

תכונה רבה ניכרת בקרב אוהדי הקבוצה לקראת המשחק באורווה. כ-2,500 זהובים צפויים לתמוך בקבוצה מהיציעים וראשי חוג האוהדים מבטיחים קרנבל כתום באיצטדיון. עורך הדין אלון פלס תרם 200 כרטיסים ו-4 אוטובוסים שיעמדו לרשותם של אוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully