וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ילדים נהרגו בתאונות דרכים

נתיב נחמני וגילי גוראל

1.5.2008 / 17:30

בראשל"צ נהרג ילד בן 10 כשאסף קרשים למדורת ל"ג בעומר עם חבריו. בכפר סבא נפגע בן 5 מרכב ההסעה שהוריד אותו ומת מפצעיו

ילד בן 10 נהרג היום (חמישי) בתאונת דרכים בראשון לציון. הילד, מור גולדנברג, תושב חולון, נפגע ממכונית פרטית כשחצה את הכביש ברחוב שייקה דן סמוך לקניון הזהב בעיר בעת שאסף קרשים למדורת ל"ג בעומר עם חבריו. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע מיד את מותו.

מחקירת נסיבות התאונה עולה כי הילד היה האחרון בחבורת ילדים שחצתה את הכביש שלא במעבר חציה. בזמן החציה, כשהוא נושא קרשים בידיו, פגע בו הרכב והעיף אותו למרחק רב. נהגים רבים שמעו את חריקת הבלמים של הרכב ואת צעקותיו של הילד ויצאו מרכבם. אוהד רוזנברג, מתנדב זק"א שטיפל בילד, סיפר לוואלה! חדשות שמראה התאונה היה קשה מאוד, כשהילד היה מוטל על הכביש.

הנהג הפוגע עוכב לחקירה. פקד יוחאי נהרי, ראש מדור תאונות דרכים במרחב שפלה, אמר לוואלה! חדשות כי בשלב זה לא ניתן לדעת מי האשם בגרימת התאונה.

קודם לכן נהרג בכפר סבא יהונתן שלום חבני, בן חמש, לאחר שנפגע באופן אנוש בתאונת דרכים שאירעה בכפר סבא. מדובר מד"א ירקון נמסר לוואלה! חדשות כי צוות מד"א ביצע פעולות החייאה בילד. הוא נפטר מפצעיו בדרכו לבית החולים "מאיר" בכפר סבא.

הילד ירד מרכב ההסעה בו נסע ונפגע מגלגלי הרכב. מהמשטרה נמסר לוואלה! חדשות כי נהג הרכב הוא גבר בן 40 שלחובתו נזקפות שש הרשעות תעבורה קודמות. הוא עוכב לחקירה.

בעכו נפגעה קשישה כבת 80 על ידי מכונית פרטית, בעת שחצתה את הכביש שלא במעבר חציה. מצבה הידרדר בשעות הערב והוגדר כבינוני עד קשה. חוקרי אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל חוקרים את נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully