וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרכיסטים בעד כדורגל

ליגת כדורגל אנטי רשמית נפתחה בקנדה. כשמתפנים אלו עם המוהיקן בשיער ממאבקים פוליטים הם עולים על הדשא ומשחקים בלי חוקים

רבות כבר דובר על המיאוס אשר חשים חלק מחובבי הכדורגל העולמי, בעקבות השתלטות בעלי הון מרחבי העולם על קבוצות כדורגל שונות. מאנגליה, דרך אוסטריה ועד ישראל צצות להן קבוצות המנוהלות ע"י אוהדיהן, שמנסות להוכיח כי אפשר להנות מספורט בצורה קצת אחרת.

בקנדה, לקחו את המאבק בהשתלטות הקפיטליסטית על הספורט, צעד אחד קדימה. קבלו את ליגת הכדורגל האנרכיסטית הראשונה בעולם. אם נודה על האמת, האנרכיסטים וודאי לא היו מוכנים לכנות את מה שקורה בימי ראשון בצהריים על אחת מהמדשאות המוריקות במונטריאול הקרירה, כליגה לכל דבר ועניין.

נשים, גברים, שחקנים חצי מקצוענים וסתם אנרכיסטים מקצועיים, מבלים את יום החופשה שלהם במפגש משותף הכולל כדור, שער, משטח דשא ומשחק חסר חוקים והגבלות.

בהתמודדות, אף אחד לא סופר את השערים כי הניצחון בכלל לא חשוב, אין קווים המסמנים את גבולות המשחק, כי הרי גבולות הם עניין בורגני לעילא ולעילא, וכמובן את ההכרח להשתמש אך ורק ברגליים, שומרים האנרכיסטים לליגות ה"רציניות" יותר. הידיים הן חברות שוות לכל שאר איברי הגוף.

החוקים היחידים ברורים- בלי סקסיסטיות, בלי הומופוביה, ובלי תקנון. המשחקים כמובן פתוחים לכולם וללא תשלום. הציבור הרחב מוזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully