וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל כבר מתחיל להתחמם

הספרדי עלה לסיבוב השלישי בטורניר ברצלונה אחרי 4:6, 2:6 על סטראסה. בלייק ומויה עפו. שראפובה והאנטוחובה פרשו מברלין

עושה רושם שרפאל נדאל כבר מוכן לדבר האמיתי. הספרדי, שמנסה להגן על התואר בו זכה בארבע השנים האחרונות בברצלונה, פתח את הטורניר על החימר עם ניצחון בסיבוב השני על האיטלקי פוטיטו סטראסה 4:6, 2:6. נדאל, שמדורג ראשון בטורניר המשיך את היכולת הנפלאה מטורניר החימר הראשון שלו השנה בשבוע שעבר במונטה קרלו והשלים ניצחון תוך 78 דקות.

בשלב הבא מצפה לו משוכה נוחה יחסית כשהוא יפגוש את פליצ'יאנו לופז הספרדי על המקום ברבע הגמר. סטראסה, שכבר הוביל 2:3 נכנע במשחקון העשירי ונשבר עד שהפסיד את המערכה הראשונה. המערכה השנייה אף היא נפתחה כשהשניים שומרים על ההגשות, אך נדאל שבר במשחקון הרביעי והשלים ניצחון.

לדויד פרר לקח 49 דקות כדי להדיח את גבריאל טרוג'ילו-סולר עם ניצחון קליל 1:6, 1:6, מה שמסדר לו מפגש עם ניקולאס לפנטי בשלב הבא. המדורג שישי בטורניר, טומי רוברדו, ניצח את ההולנדי רובין האס 2:6, 4:6, אך ההפתעה של היום שייכת לאיבו קרלוביץ', שהפסיד במפתיע 7:6, 3:6, 7:5 לספרדי אחר, אלברט מונטאנס.

שתי הפתעות נוספות הגיעו מכיוונם של ג'יימס בלייק וקרלוס מויה. האמריקני נכנע 6:1, 6:4 מול דניס גרלמאייר הגרמני, המדורג 85 בעולם. בלייק, שסבל מאחוזים רעים בהגשות, נשבר שלוש פעמים במהלך המשחק והפסיד לאחר שעה ושבע דקות. מויה הפסיד למדורג 86 בעולם, ארנסט גולביש הלטבי 4:6, 6:1, 6:4 במשחק שנמשך 118 דקות.

שראפובה והאנטוחובה פרשו מטורניר ברלין

חובבי הטניס שתכננו להגיע בשבוע הבא לברלין כדי לצפות במריה שראפובה, נאלצו לשמוע את מארגני הטורניר מודיעים כי הרוסיה, כמו גם דניאלה האנטוחובה, לא ישתתפו בטורניר אחרי שהחליטו לפרוש ממנו. שראפובה, שזכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה בינואר, הסבירה את הפרישה בכך שהיא אינה מרגישה בכושר מספק כדי לשחק. "אני עובדת קשה כדי לחזור למגרש מהר ככל שאפשר ולפי מה שמאפשר הגוף שלי", הסבירה שראפובה.

גם האנטוחובה הסלובקית לא תתמודד בטורניר, מאחר והיא עדיין מנסה להתגבר על פציעה ברגלה הימנית. אז מי כן ישחקו השנה בטורניר? המדורגת מספר 1 בעולם, ז'סטין הנין, שזכתה כבר שלוש פעמים בתואר, כמו גם אנה איבנוביץ', המדורגת שנייה. בנוסף אליהן, עוד חמש טניסאיות מהטופ-5 אמורות לשחק בטורניר, שיחלק פרסים בסך 1.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully