וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה את "סוחר הנשים ממנצ'סטר"

נתיב נחמני

30.4.2008 / 17:56

העצור, מאיר מזרחי, בן 58 מבית דגן, חשוד שהעביר נשים מישראל לאנגליה לצורך עבודה בזנות. החשוד העיקרי בפרשה עדיין חופשי

מאיר מזרחי, תושב בית דגן בן 58, שזכה במשטרה לכינוי "סוחר הנשים ממנצ'סטר", נעצר על ידי היחידה הארצית לחקירות פשעים חמורים בין לאומיים, בחשד ל"ייצוא" זונות מישראל לאנגליה. החקירה בעניינו נפתחה במפלג הפשיעה החמורה ביחידה בעקבות תלונה שהתקבלה מאנשי המוקד לסיוע לעובדים זרים, שהפנו את תשומת לב השוטרים למודעה בעיתון.

תחת הכותרת "דרושות בחורות צעירות ויפות לעבודה מכניסה", פרסם מזרחי את מספר הטלפון שלו וכך הגיע לאותן הנשים. רוב הצעירות שפנו אליו בעקבות המודעה, שמעו את הפרטים והחליטו שהתפקיד הנכסף לא בשבילן. אך החוקרים הצליחו להגיע לשתי נשים שלקחו את העבודה, אך שבו לארץ לאחר זמן קצר.

מזרחי מתגורר באנגליה באופן לא חוקי מזה 30 שנה, ולאחרונה הגיע לביקורו המסורתי השנתי בישראל, אז נעצר. על פי החשד, מזרחי הפעיל רשת לסחר בנשים יחד עם אדם נוסף וניהל בית בושת במנצ'סטר, בו העסיק את הנשים מישראל ונשים אחרות.

בעקבות מעצרו של מזרחי, נעצר חשוד נוסף, נהג מונית תושב לוד, שסייע לו בצד האדמניסרטיבי של העבודה בארץ. מעצרו של מזרחי הוארך אתמול בבית משפט השלום בתל אביב בארבעה ימים. שותפו, נהג המונית שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים.

מיקומו של החשוד השלישי, שניהל יחד עם מזרחי את הרשת, טרם ידוע. מהמשטרה נמסר כי אותו חשוד הוא המבוקש העיקרי בפרשה, וכי הוא בחזקת עבריין נמלט, שכן בישראל מתנהל נגדו תיק של סחר בנשים שנפתח עוד ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully