וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה להעלמות מדלן מק'קאן: עדיין מחפשים

טלי גולדשטין

30.4.2008 / 13:16

בסרט דוקומנטרי חדש על הילדה שנחטפה בפורטוגל, מודים ההורים כי שקלו לקחת את הילדים עמם באותו לילה, אך התחרטו

(צילום: רויטרס. עריכת הוידאו: ענת ברק)

קייט וגארי מקק'אן שקלו לקחת עימם את ילדיהם לארוחת הערב בערב היעלמותה של בתם מדלן, במקום להשאירם לבד ביחידת הנופש באתר הנופש "פרייה דה לוז" שבפורטוגל. כך חשפו בני הזוג בסרט דוקומנטרי חדש, המציין שנה להעלמות מדלן.

העיתון הבריטי ה"גרדיאן" מדווח כי בתוכנית בת השעתיים, אמרו השניים כי שקלו ללכת לאכול במסעדה אחרת מזו שבה אכלו באותו ערב גורלי, אך שינו דעתם מאחר והמסעדה היתה מרוחקת מדי מכדי לקחת אליה את מדלן ושני אחיה הצעירים ללא עגלה.

בתוכנית מספרת קייט מק'קאן כיצד היא מלקה את עצמה על כך שלא דובבה את בתה יותר כשזו ציינה באוזניה באותו הבוקר שבכתה בלילה לפני בגלל שהוריה יצאו. הסרט "One Year On: Campaign For Change", שישודר הערב (רביעי) בערוץ ITV1 הבריטי מראה את בני הזוג מק'קאן בביתם בעיר רות'לי שבחבל לייססטרשייר, עם ילדיהם, התאומים שון ואמלי ועוקב אחריהם לבריסל ולוושינגטון במסגרת הקמפיין שהם מנהלים להקמת מערכת התרעה לילדים נעדרים נרחבת שתפעל ברחבי אירופה ותאפשר לתחנות טלוויזיה לפרוץ לשידור בזמן אמת כדי להתריע על העלמות ילד.

במהלך הראיונות המקיפים הכלולים בסרט, נראית קייט כשעיניה מלאות דמעות בעוד היא נזכרת כיצד גילתה שמדלן לא נמצא במיטתה ומנסה לתאר כיצד היתה נראית היום, כמעט בת חמש. גארי חושף כי בני הזוג הרגישו "כבתוך סרט אימה" כשהמשטרה הפורטוגלית הפכה אותם לחשודים בפרשה. לדבריו, חוסר הידיעה לגבי מקום הימצאה של מדלן היא "גיהנום עלי אדמות".

בנוסף, רומזת קייט בפעם הראשונה לגבי עסקה שלכאורה הציעה לה המשטרה אם תודה בהריגה בשוגג של מדלן ובביום חטיפה. לדבריה, דבר לא יצליח להניע אותה מהחיפוש אחר האמת. קייט מאשימה גם את המשטרה הפורטוגלית בהדלפה מכוונת של פרטי החקירה על מנת להכפיש את שמה ואת שם בעלה.

לדברי יוצרי הסרט, לבני הזוג לא היתה כל שליטה על תהליך העריכה. הם לא קיבלו תשלום, אך תרומה בסך עשרת אלפים לירות שטרלינג הועברה לקרן "מצאו את מדלן".

"החיים בלי מדלן הם כמו גיהנום עלי אדמות"

בני הזוג מודים כי הדבר הגרוע ביותר לגבי השלישי במאי 2007, הוא שהם כמעט והחליטו שלא ללכת למסעדה באותו לילה. "חשבנו ללכת למסעדת ה"מילניום" עם הילדים, מה שעשינו ביום הראשון. שינינו את דעתנו כי הדרך היתה ארוכה, לא היתה לנו עגלה והילדים היו עייפים", מספרת קייט.

קייט, גארי ושבעת החברים עמם יצאו לנופש מספרים גם כי היה להם חוק של בדיקת הילדים הישנים כל חצי שעה בלילה, בעוד הם סועדים במסעדת הטאפאס הסמוכה. "אנו נאלצים לחיות עם הידיעה שאם היינו בבית באותו לילה, ככל הנראה זה לא היה קורה" מוסיף גארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully