וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה: קורבנות יוזף פריצל התאחדו

30.4.2008 / 3:36

האם ושלושת ילדיה שנכלאו נפגשו עם הילדים שהופרדו מהם לאחר הלידה. בדיקת דנ"א הראתה שיוזף פריצל הוא אביהם של השישה

"איחוד מדהים" - כהגדרת הרופאים - נערך בין בני משפחתו של יוזף פריצל, שכלא את בתו ואנס אותה במשך 24 שנים. בדיקת דנ"א הוכיחה כי פריצר הוא אכן אביהם של ששת הילדים שילדה בתו אליזבת. תינוק שביעי מת זמן קצר לאחר הלידה.

"הם פגשו זה את זה ביום ראשון בבוקר וזה היה מדהים כמה בקלות הילדים התחברו ביניהם", סיפר היום ברתולד קפלינגר, המנהל הרפואי של מרפאת המחוז. הוא הוסיף כי מצבם של הילדים טוב. אליזבת ושלושת ילדיה שנכלאו עמה במרתף אוחדו מחדש עם שלושת הילדים שהופרדו זמן קצר לאחר הלידה. לדברי קפלינגר, הפגישה בין אליזבת לאמה היתה גם היא "מדהימה".

קפלינגר סיפר כי הילדים שנכלאו יכולים לכתוב ולקרוא ברמה נמוכה וכי הם יחלו ללכת לבית הספר שברשות המרפאה כחלק מתהליך ההחלמה שלהם. פריצל נחקר כעת לגבי מותו של הילד השביעי שאת גופתו שרף על פי החשד בכבשן. לטענתם, ייתכן כי יואשם במותו: "פריצל נחקר בחשד לרצח בשל אי-הגשת סיוע". זאת, בנוסף לחשדות בדבר אונס, גילוי עריות וכליאה.

כמאתיים מתושבי אמשטטן, העיירה שבה התרחש הפשע, הדליקו נרות במהלך עצרת תמיכה במשפחה שערכו בכיכר העיר. "נראה שהעולם חושב שאמשטטן היא מקום נורא ושלאנשים בקהילה לא אכפת זה מזה. אנחנו רוצים להראות שזה לא נכון", אמרה מארגנת האירוע אליזבת אנדרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully