וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידים נטשו את בית הספר בגלל הקסאמים

גידי ויניש ושי מכלוף

29.4.2008 / 19:54

לדברי ראש מועצת שער הנגב, 200 תלמידים עזבו בשנה האחרונה את בית הספר האזורי ועברו לבתי ספר מחוץ לטווח הירי

ראש מועצת שער הנגב אלון שוסטר אמר הערב (שלישי) כי במהלך השנה האחרונה עזבו 200 תלמידים את בית הספר האזורי בשער הנגב בשל ירי הקסאמים. שוסטר נשא דברים בטקס פתיחת מכון מנהיגות במרכז החינוך בשער הנגב והוסיף כי התלמידים שעזבו מהווים אחוז ניכר מתוך 1,100 התלמידים באזור. התלמידים עברו ללמוד במוסדות חינוך שמצויים מחוץ לטווח רקטות הקסאם.

בתוך כך, היום נפלו 16 רקטות קסאם במערב הנגב. שלוש רקטות נפלו סמוך לאזור התעשייה הדרומי של אשקלון. איש לא נפגע, אך נזק קל נגרם במקום. שתי רקטות נפלו בקיבוץ בשטח המועצה האזורית שער הנגב, אישה אחת הוגדרה כנפגעת חרדה. קסאם אחד נפל סמוך לשער הכניסה של אחד מיישובי שער הנגב. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לביתן השמירה הסמוך לשער הכניסה של היישוב. כמו כן נפלה רקטות ברפת באחד הקיבוצים.

חלק מהקסאמים נפלו גם בתוך העיר שדרות: קסאם אחד פגע פגיעה ישירה בבית בעיר. אישה אחת נפצעה באורח קל לאחר שניסתה לתפוס מחסה והחליקה. היא פונתה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים "ברזילי" באשקלון. עוד ארבעה בני אדם הוגדרו כנפגעי חרדה ופונו למרכז נפגעי חרדה בעיר.

שתי פצצות מרגמה נפלו באחד היישובים במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים, נזק נגרם למרפאה במקום. שאר הקסאמים נפלו בשדרות ובשטח המועצה האזורית שער הנגב ולא גרמו לנזק או לנפגעים. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח דרומית לאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully