וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת תקיים ישיבה מיוחדת על משבר המזון

פנחס וולף

29.4.2008 / 17:47

לבקשת יותר מ-25 ח"כים, המליאה תדון במהלך הפגרה בהתייקרות מוצרי המזון. "בעלי ההכנסות הנמוכות עלולים להגיע לפת לחם"

הכנסת תקיים בקרוב ישיבת פגרה מיוחדת לדיון על התייקרות מוצרי המזון – זאת לאחר שחברי הכנסת שלמה מולה (קדימה) ומשה כחלון (ליכוד) החתימו יותר מ-25 ח"כים על מכתב, שיוגש עוד השבוע ליו"ר הכנסת, דליה איציק.

בתחילת השבוע פנה ח"כ מולה לראש הממשלה אהוד אולמרט ולשר האוצר רוני בר און בבקשה לכנס את הממשלה לדיון מיוחד בנושא. "עלייה חדה במחירי מוצרי המזון עלולה להביא חלק גדול מבעלי ההכנסות הנמוכות אל עברי פת לחם", הוא כתב לאולמרט.

לדברי מולה, "מוטלת אחריות על הממשלה ליצור בלמים שימנעו התפתחות אווירה של משבר כלכלי והרגשת ייאוש בין בעלי ההכנסות הנמוכות והבינוניות, שאת תוצאותיו מי ישורנו".

הדרישה לכינוס המליאה בפגרה היא הרביעית מאז סיימה הכנסת את מושב החורף. הישיבה הראשונה התקיימה מספר ימים לפני חג הפסח, בעקבות פסיקת בית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים שהתיר למכור חמץ בפסח.

בנוסף, כ-25 חברי כנסת מהאופוזיציה והליכוד בראשם הגישו ערב פסח חתימות בדרישה לכנס את המליאה לדיון ב"מדיניות החשאית" לדבריהם של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושרת החוץ ציפי לבני במשא ומתן עם הפלסטינים. עוד דרישה לדיון פגרה באה מישראל ביתינו, שדרשה לדון בהשתתפותו של ח"כ אחמד טיבי (רע"ם-תע"ל) בפורום קטאר. ייתכן ששלושת הדיונים יתקיימו באותו יום.

הכנסת גם תקיים בקרוב ישיבת פגרה מיוחדת, שבה ינאם נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש. בוש צפוי להגיע לישראל ב-15 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully