וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חטף קשיש וגנב את כספו מהבנק

נתיב נחמני

29.4.2008 / 16:47

יוסף אסולין מואשם כי חטף קשיש ערירי בן 95 שהכיר בעבודתו כמטפל, שידל קשיש אחר להתחזות לו וכך גנב מאות אלפים מחשבונו

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד יוסף אסולין, תושב מגדל העמק בן 45, הנאשם בחטיפת קשיש וגניבת כספו, בעזרת קשיש אחר שהתחזה לקשיש החטוף.

אסולין הועסק כמטפל בעמותת "משגב לקשיש" בירושלים, שם הכיר את ה', קשיש ערירי בן 95 בעל ראיה לקויה. מכתב האישום עולה כי לאסולין נודע שה' אינו נתמך על ידי הביטוח הלאומי, לכן שיער שיש לו כסף רב והחליט לנשלו מרכושו.

לצורך כך, שידל אסולין קשיש אחר, בן 82, שיתחזה לה' ויחד פנו למשרד הפנים בירושלים והנפיקו תעודת זהות אותנטית הנושאת את פרטיו של ה' ותמונתו של הקשיש השני. יחד ניגשו השניים לסניף הבנק בו מנהל הקשיש את חשבונו וכך העבירו לחשבון שפתחו במרמה בבנק אחר 438 אלף שקל מכספו של ה'.

כדי להסוות את צעדיו, ביצע אסולין העברת שיחות בשירות "עקוב אחרי", ממכשיר הטלפון של הקשיש למכיר הטלפון האישי שלו, על מנת למנוע מפקידי הבנק לברר את פשר העברת הכספים. בנוסף, כדי למנוע מה' לסכל את המזימה, סיפר לו אסולין כי הוא לוקח אותו לטיול בגן החיות ולקח אותו לביתו שבמגדל העמק, שם שיכן אותו, ללא הסכמתו וחרף התנגדותו.

לאסולין עבר עשיר בתחום עבירות הרכוש וההונאה, והוא אף ריצה בעבר שמונה שנות מאסר בגין שוד מזויין. היום הוא הואשם בחטיפה, בשידול אדם להתחזות לאחר, בזיוף ובקבלת דבר במרמה. עם הגשת כתב האישום, ביקש מבית המשפט עו"ד רועי בראונר מפרקליטות מחוז ירושלים להאריך את מעצרו של אסולין עד לתום ההליכים המשפטים נגדו, נוכח מסוכנותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully