וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס באוויר: יותר ערוצים - יותר כסף

10.7.2000 / 16:25

שידורי הלוויין יחלו כבר בשבת הקרובה ויציעו מגוון עצום של ערוצים - אבל המחיר אינו מהווה בשורה לצרכנים; עבור חבילה כוללת נשלם לא פחות מ-229 שקלים

מאת גלי סימן-טוב

חברת יס הציגה היום סוף סוף את הסוד הגדול בתקשורת הישראלית: חבילות הערוצים שתציע ללקוחותיה ומחיריהן. השידורים יחלו כבר במוצאי שבת הקרובה.

יס מציעה מגוון רחב של ערוצים הכולל את הערוצים "הישראליים", ערוצי הכבלים, ערוצים מקוריים של יס, ערוצים בינלאומיים וכן ערוצי תשלום לפי צפיה (pay per view). המחירים הם החלק המאכזב: הם נעים מ-89 שקלים לחבילה בסיסית ביותר ועד 229 שקלים לחבילה המקיפה ביותר. זאת ללא דמי התקנה חד פעמיים העומדים על 199 שקלים.

החבילה הבסיסית

החבילה הבסיסית של יס תיקרא "מסלול הברונזה". היא תכלול את 20 הערוצים הנצפים ביותר כמו ערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 33, ערוצי הכבלים (ללא ערוץ המדע) וערוצים בינלאומיים כמו סי.אן.אן, אי.אס.פי.אן, קרטון נטוורק ועוד. ערוצי המקור של יס אינם נכללים כאן.

המחיר: 129 שקלים. אותה חבילה ללא ערוצי הכבלים תעלה 89 שקלים בלבד. המחיר כאן זול, אך התמורה דלה בהתאם: מדובר במקרה הטוב בחבילה הדומה לזו של הכבלים, כולל ערוצי השפות אותם יקבלו בחינם מי שלא יוותרו על ערוצי הכבלים. עם זאת ניתן להוסיף "חבילות ערוצים" יעודיות כמו חבילת מוסיקה, סרטים, בידור או אירוטיקה. תמורת סכום שנע מ-6 שקלים ל-35 שקלים לחבילה.

"חבילת הכסף"

במקום לשלם לכל חבילה יעודית בנפרד מציעה יס את "מסלול סילבר". זה יכלול את כל מסלול הברונזה - ואת הערוצים המקוריים של יס. ערוץ הדגל יקרא "יס פלוס" ויכלול דרמות וקומדיות מושקעות, סרטי קולנוע וטלוויזיה, סרטי תעודה, תוכניות אירוח ובידור.

ערוץ הנוער המדובר של הלוויין ייקרא ytv ויפנה לגילאים 20-12. הערוץ השלישי ייקרא "בריזה" ויציג תכניות ים תיכוניות ומזרחיות. ביס מבטיחים לשים דגש על הפקות מקור, כשבין המנחים מככבים גם סמי הורי ונטלי עטיה.

עוד ייכללו בחבילה ערוצי התשלום לפי צפיה שיציעו אירועי ספורט, סרטים וקונצרטים והופעות בשידור חי; חבילה של ארבעה ערוצי מוסיקה כמו ערוץ מוסיקה אלקטרונית ומוסיקה שחורה; וערוצים בינלאומיים כמו דיסקאברי ערוץ הייטק ועוד.

חבילה זו בהחלט יותר מקיפה מזו של הכבלים ומציעה 13 ערוצים חדשים, ובנוסף ערוצי צפיה בתשלום. אבל היא גם יקרה יותר: 179 שקלים לחודש.

זהב על המרקע

החבילה המושקעת ביותר ניתנת במסגרת "מסלול גולד". מסלול זה מציע את כל מה שניתן במסלולים ברונזה וסילבר, בתוספת שתי חבילות מרכזיות: שלושה ערוצי סרטים המשדרים 24 שעות ביממה, כשהצפיה בהם אינה מצריכה תשלום נוסף - והחבילה האירוטית הכוללת את ערוץ "בלו" וערוץ פלייבוי.

מי שיבחר בחבילה זו יקבל למעשה את כל ערוצי השידור הקיימים בישראל, אך ישלם בהתאם: המחיר כאן יהיה 229 שקלים.

הלוויין, מסתבר, מציע לנו יותר - אבל גם דורש יותר. השמיים הפתוחים אינם מהווים, בינתיים, בשורה בעניין המחיר.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully