וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיות חדשות נגד האב האוסטרי המתעלל

גיל קדרון

29.4.2008 / 17:33

האב חשוד שכלא את בתו במשך 24 שנים, התעלל בה ועיבר אותה 7 פעמים. בדיקת DNA גילתה שלכל 6 הילדים ששרדו אותו אב

(עריכת וידאו: ענת ברק)

אוסטריה ממשיכה לרחוש ולגעוש בעקבות הגילוי אתמול (שני) כי יוזף פריצל, תושב צפון המדינה בן 73, כלא והתעלל בבתו, כיום בת 42, במשך 24 שנה, עיבר אותה שבע פעמים, גידל שלושה מילדיהם כנכדיו, השליך גופת פעוט שנולד ללא רוח חיים לתנור החימום הביתי, והשאיר את שלושת האחרים במרתף סודי. אלו לא ראו את אור השמש עד ששוחררו על ידי המשטרה. "זהו הפשע הגרוע ביותר בהיסטוריה האוסטרית", קראה כותרת של עיתון מקומי.

בדיקות DNA שנערכו בילדים מחזקות את החשדות החמורים נגד האב: הן מוכיחות כי לכל ששת הילדים, הן אלה שהיו כלואים במרתף והן אלו שגודלו על ידי האב בביתו, הם בנים של אותו אב. הבדיקות עדיין לא הושוו עם ה-DNA של האב החשוד עצמו.

כעת מתברר כי פריצל הורשע בעברו בתקיפה מינית, כמו גם בהצתה, ובילה זמן בבית סוהר אוסטרי בסוף שנות השישים. כך מדווח ה"טיימס" האנגלי.

רוב שכניהם של מר פריצל ואשתו רוזמרי, שלפי הדיווחים לא ידעה דבר על שהתרחש מתחת לרצפת ביתה במשך כמעט רבע מאה, סברו כי מדובר בזוג מהוגן ומוסרי, בייחוד לאור העובדה שטיפלו בארבעת ילדיה של בתם, שלפי סיפור הכיסוי שהפיץ פריצל, ברחה לחיות בכת סודית והותירה פעם בכמה שנים תינוק או תינוקת על מפתן ביתם. פריצל סימם את בתו ב-28 באוגוסט 1984, גרר אותה למרתף, והכתיב לה מכתב אותו השחיל בתיבת הדואר, בו ביקשה מהוריה בכתב ידה לא לחפש אחריה.

"הם נראו נורמליים, כמו כל משפחה אחרת", אמר גונטר פרמייטר, האופה השכונתי. "רוזמרין תמיד טיפלה יפה בילדים ולקחה אותם לבית הספר". שכן אחר סיפר כי למשפחה הייתה בריכה בגינה, שם "הילדים נשמעו צוחקים בקול רם".

המשטרה תיארה את פריצל כ"אגרסיבי, שתלטני ודיקטטורי". בנוסף, הוא סירב להכות על חטא. שר הפנים גונטר פלאטר כינה את הפרשה "בלתי ניתנת לעיכול".

האב נשלח למעצר של 14 יום

פריצל צפוי לעמוד היום בפני שופט, לאחר שאתמול כבר הובא לבית המשפט. הוא צפוי להישאר 14 ימים במעצר לצורכי חקירה, שבסיומם יוחלט בשימוע אם יקבל הארכת מעצר.

בינתיים בודקים החוקרים כל פינה במרתף החשוך, בגודל 60 מטרים רבועים. "כרגע יש תוהו ובוהו שם למטה", אמר פראנץ פרוצ'ר, ראש הבטחון באזור. "עלינו לעבור על כל פרט בזהירות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully