וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר של אש בדרום: קסאם פגע בבית בשדרות

שי מכלוף

29.4.2008 / 14:40

למעלה מ-11 רקטות נורו הבוקר אל מערב הנגב, אחת מהן פגעה במרפאת יישוב. שר הביטחון ברק: "זה לא הזמן להפסקות אש עם חמאס"

שי מכלוף

שר הביטחון אהוד ברק ערך הבוקר (שלישי) סיור בגדר ההפרדה ואמר כי "הימים האלה אינם מתאימים להפסקות אש מול חמאס". לדבריו, "אנחנו כרגע בעימות עם חמאס. זה תיאור יותר נכון מהודנות". ברק התייחס גם לתקרית בה נהרגו אתמול בצפון רצועת עזה אישה וארבעת ילדיה. לדבריו, "חמאס אחראי לאלימות ולטרור מעזה ודרך הפעולה שלו גורמת גם לסיכונים שנחשפים אליהם אזרחים. כמובן שאנחנו איננו שמחים על שום אזרח שנהרג". צה"ל מינה אמש קצין בודק בדרגת אלוף משנה לחקור את הפרשה.

תושבי יישובי עוטף עזה התעוררו הבוקר למטח רקטות קסאם ופצצות מרגמה שנורו מרצועת עזה. עד כה נורו 11 רקטות לשטח ישראל. שתי רקטות נפלו בקיבוץ בשטח המועצה האזורית שער הנגב, אישה אחת הוגדרה כנפגעת חרדה. קסאם אחד נפל סמוך לשער הכניסה של אחד מיישובי שער הנגב. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לביתן השמירה הסמוך לשער הכניסה של היישוב. כמו כן נפלה רקטות ברפת באחד הקיבוצים.

חלק מהקסאמים נפלו גם בתוך העיר שדרות: קסאם אחד פגע פגיעה ישירה בבית בעיר. אישה אחת נפצעה באורח קל לאחר שניסתה לתפוס מחסה והחליקה. היא פונתה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים "ברזילי" באשקלון. עוד ארבעה בני אדם הוגדרו כנפגעי חרדה ופונו למרכז נפגעי חרדה בעיר.

שתי פצצות מרגמה נפלו באחד היישובים במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים, נזק נגרם למרפאה במקום. שאר הקסאמים נפלו בשדרות ובשטח המועצה האזורית שער הנגב ולא גרמו לנזק או לנפגעים. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח דרומית לאשקלון.

מצרים: חשפנו 5 מנהרות

בתוך כך, המשטרה המצרית הודיעה הלילה כי חשפה חמש מנהרות בגבול עם רצועת עזה. על פי הדיווח, המנהרות נועדו להעברת נשק ודלק לרצועה.

אתמול נפצעה אישה באורח קל בשדרות, לאחר שנחבלה בראשה בעת שניסתה לתפוס מחסה כשנשמעה אזעקת "צבע אדום". רקטה אחת פגעה בחצר בית בעיר וגרמה נזק לבית ולפציעתו של כלב. אישה אחת הוגדרה כנפגעת חרדה. רקטה נוספת התפוצצה בשטח חקלאי סמוך לאחד הקיבוצים בשער הנגב, במקום פרצה שריפה וכוחות הכיבוי פעלו לכיבויה.

עדכון ראשון: 8:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully