וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל פעולה אווילית של ת"א, תוביל לתגובת אירן"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.4.2008 / 19:03

המפקד לשעבר של "משמרות המהפכה" באירן, אמר בראיון כי אם ישראל תתקוף את אירן "היא תחטוף תבוסה מבישה כמו בלבנון"

המפקד לשעבר של "משמרות המהפכה" באירן, הגנרל יחיא ספווי, אמר היום (שני) כי אינו צופה כי ישראל תתקוף את אירן. אולם אם ישראל תחליט לעשות כן, "היא תחטוף תבוסה מבישה כפי שחטפה מכוחות חיזבאללה בלבנון במשך 33 ימים במלחמת לבנון השניה".

בראיון לסוכנות הידיעות האירנית "פארס", איים ספווי כי "כל פעולה אווילית של תל אביב נגד אירן תוביל אותנו להשתמש במערכות שונות כדי להגיב לישראל מידה תחת מידה".

הגנרל, המשמש כיום כיועצו הבכיר של המנהיג הרוחני של אירן עלי חמינאי, התייחס בדבריו גם לאפשרות שארצו תותקף על ידי ארצות הברית. "לאור ניסיונה הכושל בעירק, ארצות הברית מבינה ודאי היטב כי בשל יכולות ההגנה שלנו, כל פגיעה באירן היא דבר בלתי אפשרי".

לטענתו, הסיבה שבעטייה ארצות הברית כבשה את אפגניסטן ועירק היא להשתלט על משאבי האזור כדי שתוכל להתמודד מול אירופה, סין, רוסיה ויפן. לפני כחודשיים איים ספווי כי לאחר שישראל חיסלה את בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה, היא מזרזת את מותה הוודאי.

לפני כחודשיים איים ספווי כי לאחר שישראל חיסלה את בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה, היא מזרזת את מותה הוודאי. "דמם של החללים כדוגמת מורנייה הסעירו את אלפי פעילי חיזבאללה, ונטעו גבורה בלבבות המאמינים והלוחמים של חיזבאללה, על מנת לנקום את דמו", אמר ספווי. לטענתו, "מזכ"ל חיזבאללה האמיץ, חסן נסראללה, יממש את הבטחתו (לפגוע – נ.י) ביישות הציונית. אנו מקווים כי בקרוב נצפה במותו של המשטר הציוני הפושע, ששופך את דמם של נשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully