וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב נקשר ומת על גג בניין מגורים באשדוד

נתיב נחמני

28.4.2008 / 15:14

כלבו של אלי סרור נמצא על גג הבניין בו הוא מתגורר כשרגליו ופיו קשורים בסרט דביק. סרור: "מי שעשה את זה הוא רוצח"

בתחנת משטרת אשדוד התקבלה היום (שני) תלונתו של בעל כלב שסיפר כי מצא את כלבו על גג הבניין בו הוא מתגורר כשהוא מת. רגליו של הכלב היו קשורות ופיו נחסם ונקשר בסרט דביק. פגר הכלב התגלה על ידי שכנו של האיש. משטרת אשדוד פתחה בחקירה.

הכלב התגלה סמוך לשעה עשר בבוקר על ידי שכנו של אלי סרור, בעל הכלב. השכן, עולה חדש מצרפת, פנה לסרור וסיפר לו שמצא כלב על הגג. "הוא בקושי דיבר עברית ורק אמר 'אני יודע שאתה לא מהוועד, אבל יש על הגג כלב, הוא מת'", סיפר סרור לוואלה! חדשות. "שאלתי אותו מה הגודל שלו ואם יש לו קולר שחור, וכשהוא ענה לי ידעתי שזה הכלב שלי".

לדברי סרור, הוא מתגורר בדירת הגן בבניין, וביומיים האחרונים ישנה חתולה שהמליטה גורים בסמוך לגדר ביתו והכלב, גמבו, היה נובח עליה מידי פעם, "יכול להיות שזה מישהו שכעס על הנביחות". עוד הוסיף, כי כשהכלב נמצא, גג הבניין היה נעול כתמיד, וכי המפתח נמצא בידיהם של מספר דיירים מצומצם.

צוות מעבדה ניידת של הזיהוי הפלילי של המשטרה אסף ראיות מהזירה והפגר פונה על ידי המוקד העירוני. ככל הנראה מת הכלב כתוצאה מחנק.

המראה היה מזעזע"

סרור סיפר כי לא הצליח לעלות לגג, והתקשר לחברו שיעשה זאת במקומו. "את הכלב ראיתי רק בתמונות שצילמו אנשי הזיהוי הפלילי של המשטרה. המראה היה מזעזע".

"הכלב הזה כל כך שקט ורגוע. הוא במשפחה שלי כבר חמש שנים והילדים בבניין נהגו לשחק איתו כל הזמן", אמר סרור, "אין לי מושג מי יכול לעשות דבר כזה. מבחינתי מי שעשה את זה הוא
רוצח לכל דבר ואי אפשר לדעת למה עוד הוא מסוגל".

מהמשטרה נמסר כי הרקע למעשה אכן יכול להיות נביחות הכלב שהפריעו לאחד השכנים, אך כיווני חקירה נוספים אינם נשללים.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
  • כלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully