וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכה חדשה: כבר לא פדיחה להיות מורה

נעמה טלמור

28.4.2008 / 12:47

מעל למיליון ש"ח הושקעו בתערוכה ראשונה מסוגה המוקדשת כולה לחינוך. אלפי הורים ומורים, שופטים ואנשי אקדמיה נהרו בהמוניהם

"חינוך 2008, תערוכת חינוך ייחודית וראשונה מסוגה, נפתחה אמש (ראשון) בגני התערוכה בתל אביב. התערוכה תימשך יומיים ומשתתפים בה עשרות גופים חינוכיים וממיטב אנשי החינוך בארץ. התערוכה נועדה להביא לשינוי סדר העדיפויות ולהעלאת החינוך לראש הפירמידה.

הפן הכלכלי של הסיפור הוא אולי המעניין ביותר: היזם עמיחי יוזן זיהה את הפוטנציאל הגלום בהפקה שתרכז לתוכה עיסוק אינטנסיבי וכלכלי הקשור בחינוך. ממערכות הפעלה לילדים, דרך טכנולוגיות מתקדמות המשולבות בבתי הספר ועד לדיון מקיף בגורלו של החינוך בישראל. "מעל למיליון שקלים הושקעו בתערוכה החדשנית הזו. היום לכל תחום יש תערוכה מקצועית, רק לחינוך עוד לא היתה, אבל מהיום יש", אמר יוזן. "אחת ממטרותיה של התערוכה היא לשנות את התפיסה שפדיחה להיות מורה בארץ".

"מנכ"לית משרד החינוך לשעבר ח"כ רונית תירוש (קדימה) אמרה בארוע כי "כמי שכיבתה שריפות במשך הרבה שנים, יש לראות את ההשקעה בחינוך לגיל הרך כעדיפות עליונה".

תירוש העריכה כי הפתרון לבעיית החינוך "יגיע כשיכהן איש מקצוע כשר החינוך". לדבריה, "מאחר וכל שר צריך להציג פירות מידיים, אין לנו תרבות של לפרגן למי שהתחיל תהליך".

התערוכה סחפה אליה כבר ביומה הראשון, בנוסף לאלפי הורים ומורים, גם אישים רבים וביניהם ח"כ זבולון אורלב (האיחוד הלאומי – מפד"ל), שופטים, אנשי אקדמיה ואנשי חינוך. גם היום התערוכה תהיה פתוחה עד שמונה בערב ובמהלכה יתקיימו סדנאות ופאנלים עם טובי המרצים. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully