וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 רקטות קסאם נורו היום על עוטף עזה

שי מכלוף

28.4.2008 / 11:23

15 קסאמים נפלו בנגב המערבי. בשדרות נפצעה אישה קל כשניסתה לתפוס מחסה, אישה נוספת הוגדרה כנפגעת חרדה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: ענת ברק)

15 רקטות קסאם נפלו מהבוקר (שני) בנגב המערבי. בשדרות אישה נפצעה קל לאחר שנחבלה בראשה בעת שניסתה לתפוס מחסה כשנשמעה אזעקת "צבע אדום". אמבולנס של מגן דוד אדום נשלח למקום.

אחר הצהרים נורה מטח של 5 רקטות קסאם בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הבוקר נורה מטח של שלוש רקטות קסאם במועצה האזורית שער הנגב ובשדרות. אחת הרקטות פגעה בחצר בית בעיר וגרמה נזק לבית ולפציעתו של כלב. אישה אחת הוגדרה כנפגעת חרדה אך סרבה להתפנות על ידי מגן דוד אדום. רקטה נוספת התפוצצה בשטח חקלאי סמוך לאחד הקיבוצים בשער הנגב, במקום פרצה שריפה וכוחות הכיבוי פעלו לכיבויה. רקטה אחרת נפלה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ ניר עם. לא היו נפגעים באירוע.

קודם לכן נפלו שתי רקטות קסאם באזור העיר שדרות, וארבע רקטות בשטחים פתוחים במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אתמול שוגר לעבר אשקלון טיל גראד, אולם הוא נפל מדרום לעיר ולא גרם לנזק או לנפגעים. בנוסף, אתמול שוגרו שני קסאמים לעבר שדרות וגרמו נזק למבנים.

בעקבות נפילת הקסאמים הוחלט במגן דוד אדום להעלות את רמת הכוננות לרמה ג', הרמה הגבוהה ביותר, בשדרות, אשקלון ועוטף עזה.

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר כי שבעה פלסטינים נהרגו בפיצוץ שאירע בבית בעיירה בית חנון שבצפון רצועת עזה. בין ההרוגים אם וארבעה מילדיה, בני שנה עד שש. על פי הדיווח, הפיצוץ אירע כתוצאה מפגז צה"ל שנורה לעבר הבית. בפיצוץ נהרג צעיר נוסף בן 17, ועוד חמוש הפעיל בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות "אל-קודס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully