וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אובמה מסרב להתעמת עם קלינטון

28.4.2008 / 6:35

דחה את הצעתה לקיים איתו עימות ללא מנחים לפני הפריימריז במדינות צפון קרולינה ואינדיאנה. קלינטון: "חשוב שנדון בנושאים שעל סדר היום"

הסנאטור ברק אובמה, המתמודד על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, דחה אתמול (ראשון) את הצעתה של יריבתו, הסנאטורית הילרי קלינטון, לקיים איתה עימות ללא מנחים לפני הפריימריז במדינות צפון קרולינה ואינדיאנה.

לדברי אובמה, את הימים שנותרו עד לפריימריז בשתי המדינות ב-6 במאי, בכוונתו להקדיש לתקשורת ישירה עם הבוחרים ולא להתנצחות עם קלינטון. "במקום לשבת באולפן", אמר אובמה לכתבים, "אני רוצה לוודא שאנחנו מגיעים לכמה שיותר אנשים במקום מגוריהם ומשיבים על שאלותיהם".

הסנאטורית קלינטון אמרה הלילה בתגובה: "אני מאוד מאוד מצרה על כך שיריבי אינו מסכים להתעמת איתי, משום שיש נושאים כבדי משקל שחשוב שנדון בהם, כגון כלכלה וביטחון". קלינטון הוסיפה, שיש שאלות רבות, שראוי שאובמה יענה עליהן.

בסוף השבוע האחרון הציעה קלינטון לאובמה לקיים איתה עימות אחד על אחד במשך 90 דקות, בדומה לעימותים שקיימו אברהם לינקולן וסטיבן דאגלאס בבחירות לסנאט מטעם מדינת אילנוי ב-1858.

בשבוע שעבר ביטל אובמה עימות שהיה אמור להיערך אמש בין השניים ברשת הטלוויזיה סי. בי. אס. זאת לאחר שהפסיד לקלינטון בפריירמריז במדינת פנסילבניה ולאחר שבעימות האחרון ביניהם הוא נאלץ להתמודד עם שאלות מעיקות בנוגע למידת הפטריוטיות שלו ולקשריו עם גורמים קיצוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully