וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לעודד הגירה מרצון של ערביי ישראל"

פנחס וולף

27.4.2008 / 20:32

ח"כ אורי אריאל: "צריך להתמודד עם סוגית הערבים במדינת ישראל". ח"כ עבאס זכור: "אריאל רוקד על הסכסוך בשביל קולות בקלפי"

הגירה מרצון לערביי ישראל – כך הציע היום (ראשון) חבר הכנסת אורי אריאל (איחוד לאומי מפד"ל) בכנס שהתקיים ברמלה תחת הנושא "היחס למיעוטים החיים במדינה". הכנס עסק בין היתר במה שמארגניו הגדירו: "הכיבוש הערבי הזוחל" ביפו, בלוד, בחיפה, בכרמיאל ובנצרת עילית.

אריאל אמר כי "ניתן וצריך להתמודד עם סוגית הערבים במדינת ישראל. קיומו של כנס מעין זה הוא חלק ראשון של המהלך, בו מפנימים המשתתפים את עצם קיומה של הבעיה, בטרם נתחיל בביצוע הפתרונות. הפתרון יהיה גלום בהפנמת הצורך להתרגל לכך שברמה הלאומית יש לעודד הגירה מרצון של ערבים גם מהערים וגם מהארץ".

לדבריו, בערים בהם קיימת הגירה שלילית של אוכלוסיה יהודית, יש להעלות את רמת החיים על ידי הקמת פרויקטים כלכליים, מגורים לזוגות צעירים וסטודנטים.

בשבוע שעבר, בעת הכנסת ספר תורה לשכונת קדמת ציון הסמוכה לאבו דיס במזרח ירושלים, אמר אריאל לוואלה! חדשות כי "הערבים כאן הם אורחים. אם בניית השכונה לא מוצאת חן בעיניהם, הם יכולים ללכת מכאן".

חבר הכנסת עבאס זכור (רע"ם-תע"ל) אמר בתגובה כי "אף אחד לא יכול להוציא אותנו מהעיר שלנו ואנחנו לא נוכל להוציא אף יהודי מהעיר שלו. אני גאה לחיות בעיר מעורבת (עכו, פ"ו). לדעות כאלו אין מקום לא בארץ ולא בכל העולם. היום אנחנו בעידן שלכל אחד יש את הזכות לחיות איפה שהוא רוצה". "מי שאומר שאין מקום לאחרים הוא חולה. בגן עדן יש מקום לכל המאמינים ולא רק למוסלמים. למה שבאדמה כאן לא יהיה מקום לכולם. אבל האנשים האלו רוצים לרקוד על הסכסוך כדי לקבל עוד כמה קולות בקלפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully