וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו ויתר גם על הגולן וגם על חברון"

27.4.2008 / 20:17

רה”מ ויו”ר האופוזיציה החליפו מהלומות על רקע האפשרות של מסירת הגולן לסוריה. אולמרט: נתניהו שלח לסורים מסר של ויתור על הגולן בטרם החל מו”מ. נתניהו: מגוחך לשמוע הטפות מהוותרן הסדרתי אולמרט

בלשכת ראש הממשלה אהוד אולמרט ובלשכתו של יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מטיחים האשמות הדדיות בעקבות הפרסומים על נכונות הממשלה לוותר על הגולן.

"יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אינו האיש שיכול ללמד את ממשלת ישראל אחריות ושיקול דעת מהן". כך אמרו היום (ראשון) גורמים בלשכת ראש הממשלה אהוד אולמרט בעקבות דבריו של בנימין נתניהו לפיהם "רמת הגולן חייבת להישאר בידי ישראל אחרת נקבל את אירן בגבול הצפוני של ישראל".

נתניהו תקף את ראש הממשלה ואמר כי "אני מתפלא מאוד שראש הממשלה מתחייב למסור את כל רמת הגולן עוד לפני שהתחיל משא ומתן, ובכזו קלות דעת".

מלשכתו של ראש הממשלה נמסר כי "רק לשם רענון זכרונו של נתניהו, היה זה הוא ששלח לאסד האב איש עסקים אמריקני כדי לוותר על רמת הגולן בשם ישראל. עוד בטרם החל משא ומתן, נתניהו גם ויתר על העיר חברון והציע לוותר ליושב ראש הרשות ערפאת, אותו כינה חבר, על חלקים גדולים מיהודה ושומרון".

"לא הוא האיש שיכול ללמד את ממשלת ישראל אחריות ושיקול דעת מהן, ראש הממשלה יתמיד בניסיון להגיע לשלום עם כל שכנינו ויעשה זאת בדרך שקולה ואחראית, תוך נקיטת כל הצעדים שמטרתם להבטיח ביטחון לישראל", נמסר מלשכת ראש הממשלה.

בלשכת נתניהו מיהרו להגיב פעם נוספת ואמרו כי "בניגוד מוחלט לנסיונותיו של אולמרט להטעות את הציבור, נתניהו התעקש להישאר על רמת הגולן ומסיבה זו השיחות הופסקו. מגוחך לשמוע הטפות מוסר מהוותרן הסדרתי אולמרט, שויתוריו החד צדדיים פוגעים בבטחון המדינה". לעומתו, לדברי גורמים בלשכת יושב ראש האופוזיציה, "נתניהו עמד על הביטחון וההדדיות, הוריד את הטרור לרמתו הנמוכה ביותר מזה שנים ארוכות והחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully