וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתמוך בהסכם בין ישראל לסוריה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.4.2008 / 12:57

יו"ר הרשות אמר כי הסכם בין ירושלים לדמשק לא יפגע במו"מ עם הרשות. "עלינו לקוות כי יושג הסכם קבע בין ישראל לפלסטינים"

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס היום (ראשון) למשא ומתן החשאי בין ישראל לסוריה. בפגישה עם נשיא מצרים חוסני מובארק במצרים בירך אבו מאזן על המגעים בין ירושלים לדמשק והוסיף כי וכי הסכם עתידי בין שתי המדינות לא יפגע במשא ומתן בין ישראל לפלסטינים.

אבו מאזן התייחס גם למשא ומתן על הסדר קבע בין ישראל לרשות ואמר כי "מושקעים מאמצים רבים על מנת לגבש הסכם שלום עד לסוף שנת 2008, ועלינו להיות מלאי תקווה. יחד עם זאת, איננו יודעים אם נוכל להשיג הסכם עד סוף השנה או לא". אבו מאזן אף עדכן את מובארק בפגישתו עם נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש בוושינגטון. "אמרתי לנשיא בוש כי יש להפסיק את בנייתן של ההתנחלויות משום שהן אינן נותנות לנו תקווה. אמרתי עוד כי גבולות 67' חייבים להיות הבסיס להסכם שלום עם ישראל". השניים דנו גם במאמצים המצרים לכונן רגיעה ברצועת עזה ובמצב ברצועה.

אתמול אמר אבו מאזן כי ביקורו בארצות הברית היה מוצלח, וכי אין בכוונתו לחתום על הסכם שלום עם ישראל שלא יהיה מקובל על העם הפלסטיני ושלא ישיב לו את זכויותיו הלגיטימיות. היו"ר הפלסטיני צפוי להיפגש עם בוש פעם נוספת ב-17 במאי בעת ביקורו של הנשיא האמריקאי באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully