וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: איים לחטוף מטוס כבדיחה ונעצר

27.4.2008 / 11:40

נוסע שהיה על טיסה משנחאי לבייג'ין, החליט להתבדח עם הנוסעים האחרים. המשטרה הסינית לא חשבה שהבדיחה מצחיקה

המשטרה הסינית עצרה אדם שבעת טיסה איים כי הוא מתכוון לחטוף את המטוס ולאחר מכן הודה שהאיום היה בדיחה, כך עולה הבוקר (ראשון) מדיווח כלי התקשורת הסינים. הגבר, בשנות השלושים לחייו, היה אמש על טיסה משנחאי לבייג'ין כשביצע את האיום, מסרה סוכנות החדשות "שינהואה".

"בדיוק כשהמטוס עמד לנחות, מישהו צעק 'אני מתכונן לחטוף את המטוס' ", סיפר אחד הנוסעים. לפי דיווח המשטרה, "הנוסע המאיים הסביר כי הוא רק התבדח אך מכיוון שזרע בהלה וטרור מסביבו, הוא הושם במעצר".

שלטונות סין, המתכוננת לאולימפיאדה באוגוסט, ערניים במיוחד לכל איום ביטחוני. ראש ארגון המשטרה הבינלאומי (ה"אינטרפול"), רונלד נובל, הזהיר בסוף השבוע את סין כי עליה להיות ערוכה לקראת פיגועים אפשריים של ארגון אל קאעדה או גופים טרוריסטיים אחרים בזמן המשחקים האולימפיים בקיץ הקרוב. לפני כחודשיים, טענה סין כי סיכלה ניסיון מזימת טרוריסטים בדלנים מוסלמים לפגוע באולימפיאדה באמצעות ניסיון לגרום להתרסקות המטוס.

בטיסה משנחאי לבייג'ין היו למעלה מ-300 נוסעים. בידי הנוסע העצור לא נמצא נשק או כלי מסוכן אחר. לאחר שהמטוס נחת, המשטרה אמרה לנוסעים להישאר במקומם עד שהעצור יילקח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully