וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה החדשה של ג'ורג' בוש: קומיקאי

27.4.2008 / 10:41

אם חששתם לגבי עתידו המקצועי של נשיא ארה"ב אחרי שיסיים את כהונתו, הסירו דאגה מליבכם. בוש מפתח כישורים חדשים כסטנדאפיסט

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש ככל הנראה מתקשה כבר להתייחס לכהונתו המסתיימת ברצינות. במהלך הארוחה השנתית לכבוד איגוד העיתונאים, שנערכה אמש (שבת ) בבית הלבן, התבדח הנשיא בחופשיות על חשבון המועמדים להחליפו בתפקיד בנובמבר.

בהתייחסו לפרסומת המדוברת של קמפיין הסנטורית הילרי קלינטון, אמר בוש: "סלחו לי אם אני קצת רדום, הטלפון האדום בבית הלבן צלצל בשלוש לפנות בוקר. זה היה מארגן החתונות הארור". בחודש הבא, בתו של הנשיא, ג'מה, תתחתן בטקסס.

בוש התבדח גם על המחלוקות האחרונות סביב הקמפיינים של קלינטון ויריבה הסנטור ברק אובמה. לאחר שציין את היעדרו של המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין, אמר בוש, "שני המועמדים הדמוקרטים אינם נוכחים, גם כן. הסנטורית קלינטון לא יכלה להיכנס לבניין בגלל אש הצלפים. הסנטור אובמה בכנסייה".

הבדיחה מרמזת על טענתה המופרכת של קלינטון כי נתקהל באש צלפים בעת ביקור בבוסניה ולמחלוקת סביב דברי הכומר לשעבר של אובמה, ג'רמייה רייט.

את הופעתו, סיכם בוש בניצוח על תזמורת חיל הים של ארצות הברית. זוהי ארוחת איגוד העיתונאים האחרונה של בוש לפני שיעזוב את תפקידו בתחילת שנה הבאה. סגן הנשיא דיק צ'ייני נכח אף הוא בארוחת הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully