וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש מאסר לחושף "השוטרים העבריינים"

קובי מנדל

27.4.2008 / 9:39

על השוטר חיים משה נגזרו במסגרת עסקת טיעון 22 חודשי מאסר בפועל. הוא הורשע בקשירת קשר לשוד קשישה ובאחזקת אמצעי לחימה

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (ראשון) 22 חודשי מאסר בפועל ו-3 שנות מאסר בתנאי על השוטר חיים משה בן 34, ששימש כרכז מודיעין במשטרת עכו ובימ"ר צפון, וחשף את פרשת "השוטרים העבריינים" מנהריה.

חיים משה הורשע בכך שקשר קשר עם סוכן משטרתי לפגוע במזיד ברכבו של אדם שפתח נגדו בהליכי הוצאה לפועל. במקרה אחר ניסה לקשור קשר עם הסוכן המשטרתי, כדי שזה יפרוץ לדירת קשישה על מנת לגנוב את כספה ואף הבטיח להאזין לרשת המשטרתית.

כמו כן, הוא הוא הורשע באחזקת אמצעי לחימה בביתו, ובהם רימונ גז מדמיע ומחסניות. לאחר מעצרו הוא מסר מידע שהביא לחשיפת הפרשה. הוא הורשע במסגת הסדר טיעון, על פי הודאתו. השופט עודד גרשון סירב לבקשת סנגורו, עו"ד אבים יריב, לעכב את ביצוע העונש, וציין כי "מדובר בגזר דין של שוטר שסרח, שהעונש שמגיע לו היה חמור עשרות מונים לולא חתם על הסדר הטיעון". השופט גם דחה את הבקשה לעכב את ריצוי עונש המאסר.

בתגובה כינה עו"ד סלע את גזר הדין "החלטה לא אנושית". השוטר חיים משה סירב להגיב על ההחלטה ואמר כי הוא מאחל לשוטרים שיהיו חזקים. עם זאת, רעייתו אמרה לכתב וואלה! חדשות, כי היא מאוכזבת מההחלטה.

פרשת "השוטרים מנהריה" התפוצצה לפני כארבעה חודשים עם הגשת כתבי אישום נגד ארבעה שוטרים במחוז הצפוני של המשטרה, ביניהם קצין, החשודים כי הטמינו מטענים בסביבתו של ראש משפחת פשע בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully