וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "לא נעצור את הקסאם במבצע אחד"

יהושע בריינר

26.4.2008 / 23:42

בחגיגת מימונה באשקלון אמר רה"מ כי "נדאג שכל תושבי הדרום יוכלו לחיות בביטחון. החובה החשובה ביותר של הממשלה היא ביטחונכם"

שי מכלוף

(צילום ועריכת וידאו: שי מכלוף)

"אנחנו נדאג שכל תושבי דרום הארץ יוכלו לחיות בביטחון", כך אמר הערב (שבת) ראש הממשלה אהוד אולמרט בנאום בחגיגות המימונה באשקלון. "יש לא מעט דברים שמטרידים את תושבי האזור הזה, שצריכים להתנסות בחווית איומי הקסאם, הגראד והטרור", אמר אולמרט. "אנחנו נדאג שכל תושבי דרום הארץ יוכלו לחיות בביטחון. זו לא משימה קלה, זו לא משימה פשוטה, ולא במשימה אחת או במבצע אחד נשלים אותה".

לדברי ראש הממשלה, "התנסינו בטרור מיהודה ושומרון וזה לקח יותר משנתיים, אך בזכות העבודה העקבית של כוחות הביטחון הצלחנו לבלום אותו, ואנחנו נביא לכך שיהיה ביטחון בדרום. הגעתי לכאן כדי לומר לכם, שלרגע אחד איננו שוכחים שהחובה החשובה ביותר שיש לממשלה זה לדאוג לבטחונכם, ואחנו נדאג לכך".

השר לביטחון פנים אבי דיכטר הצטרף להבטחות בחגיגה, ואמר כי הוא "מתחייב לעשות הכל על מנת שהממשלה תקבל את ההחלטות הנכונות כדי שבאשקלון יוכלו לחיות בשקט, גם החיים וגם המתים בבתי הקברות". בחגיגה השתתפו גם השרים רוני בר-און ומאיר שטרית.

מוקדם יותר, בכנס של תנועת קדימה באופקים לכבוד חגיגות המימונה, אמר אולמרט כי "הציבור בישראל יודע שיש לו ממשלה שיודעת להגן עליו, ולדאוג לבטחונו ולעתידו", אמר אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully