וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: הרצח ברמלה - על רקע סכסוך כספי

נתיב נחמני

25.4.2008 / 19:55

על פי החשד, צעיר בן 36, הלוקה בנפשו, ירה למוות בסבתו, דודו ודודתו, ופצע את שכנו שפתח את הדלת. החשוד נעצר ונלקח לחקירה

חשד לרצח במשפחה. גינדה דיובקין, בת 89, בלה ליטרובניקוב, בת 54 ובוריס ליטרובניקוב, בן 55, נורו היום (שישי) למוות ואדם נוסף נפצע מירי ברמלה. סמוך לשעה 13:05 התקבל במגן דוד אדום ובמשטרה דיווח על יריות שנשמעו מבניין ברחוב יאיר שטרן בעיר. צוותי משטרה ומד"א איילון שהוזעקו למקום רצו במעלה מדרגות הבניין, שם פגשו את אחד מדיירי הבניין פצוע, מוטל בחדר במדרגות ואת אשתו שסיפרה כי בעלה יצא מדלת ביתם למשמע היריות ונורה אף הוא.

האישה הפנתה את השוטרים לדירה סמוכה ממנה נשמע הירי, שם הם מצאו את שלושת ההרוגים, קשישה בת 80 וגבר ואישה בשנות ה-50 לחייהם.

כוח המשטרה שהגיע למקום השתלט במהירות על החשוד בירי, שלא התנגד למעצרו. החשוד, מאבטח בן 36, הוא נכדה של הנרצחת, ואחיינם של שני הנרצחים האחרים, כולם עולים מחבר העמים. מחקירה ראשונית עולה, כי ככל הנראה, הרצח בוצע על רקע סכסוך כספי בין היורה לסבתו. החשוד לא משתף פעולה עם המשטרה, ומחר יובא להארכת מעצרו.

מפקד צוות זק"א, חיים גלינסקי, שפעל בזירה גם כמתנדב מד"א, סיפר לוואלה! חדשות כי צוות מד"א פינה את הפצוע לבית החולים "אסף הרופא" כשמצבו בינוני, בעוד צוות זק"א ממתין במקום לאישור לניקוי הזירה, לאחר שצוות הזיהוי הפלילי יסיים את מלאכת איסוף הראיות.

עדכון ראשון: 13:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully