וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה נפלה בבית העלמין באשקלון

יהושע בריינר

25.4.2008 / 11:35

הנזק שגרמה הרקטה למצבות התגלה רק בבוקר. אין נפגעים. ראש עיריית אשקלון: "אפילו המתים לא יכולים לנוח בגלל הממשלה"

מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: שי מכלוף)

רקטה נפלה במהלך הלילה (שישי) בבית העלמין הדרומי "גבעת ציון" שבאשקלון. לא היו נפגעים אך הבוקר (שישי) נתגלה נזק רב שנגרם למצבות במקום. בסך הכל נפלו הלילה ארבע רקטות מדרום לאשקלון. רקטה אחת התפוצצה בסמוך למתקן אסטרטגי, השנייה נפלה בבית עלמין באשקלון והשאר נפלו בשטחים פתוחים ולא אותרו. בכל הנפילות לא היו נפגעים. פלוגות אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, נטלו אחריות לירי הרקטות.

ראש עיריית אשקלון רוני מהצרי אמר לוואלה! חדשות בתגובה על ירי הקסאמים כי "בגלל המדיניות של הממשלה ואוזלת ידה, אפילו המתים לא יכולים לנוח באשקלון. ממשלת ישראל וראש הממשלה חוגגים ונופשים במזן שתושבי הדרום נמצאים תחת מתקפת טילים וטרור יומיומיים. הממשלה והעומד בראשה לא מתפקדים ולא עושים מאום להפסקת הירי לעבר ישובי הדרום. אנו חיים במצב בלתי נסבל בו הממשלה לא מסוגלת לספק הגנה לתושבי הדרום.

בתוך כך דחתה הבוקר (שישי) ישראל את הצעת חמאס להפסקת אש בת שישה חודשים ברצועת עזה. דובר הממשלה דוד בייקר אמר בתגובה להצעה כי "חמאס מנסה להרוויח זמן על מנת להתאושש, להתחמש מחדש ולהתארגן. ישראל לא תנקוט בפעולות ההגנתיות ברצועת עזה במידה וחמאס יפסיק את פעולות הטרור שלו נגד ישראל".

אמש הודיע חמאס לשר המודיעין המצרי עומר סלימאן שהוא מקבל את הפסקת האש עם ישראל למשך חצי שנה בעזה שתורחב בהדרגה לגדה המערבית, והתנה את הפסקת האש בהפסקת ההתקפות הישראליות על עזה, הסרת המצור מעליה ופתיחת המעברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully