וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלדד: "ראש הממשלה אשם בפיגוע"

פנחס וולף

25.4.2008 / 9:12

תגובות מעורבות במערכת הפוליטית לפיגוע הירי בניצני עוז. ח"כ וילן: "אם הקיפאון במו"מ ימשך, נהיה בפתחה של אינתיפאדה שלישית"

בתגובה לפיגוע בניצני עוז, בו נרצחו ביריות שמעון מזרחי מבת חפר ואלי וסרמן מאלפי מנשה, אמר היום (שישי) ח"כ אריה אלדד (איחוד לאומי-מפד"ל) כי "שוב משלמים אזרחי ישראל בדמם בעבור ההרפתקנות והטיפשות של מנהיגיהם. דמם של הנרצחים גם בראש כל מי שקיבל החלטה להסיר מחסומים, להעביר נשק לרשות ולאפשר להם חופש פעולה. מי שאינו יודע להבטיח את שלומם של אזרחי ישראל לא ראוי להיות ראש ממשלה או שר ביטחון".

לדברי ח"כ אבשלום וילן (מרצ): "כאשר אין שום התקדמות מדינית, האלימות מרימה שוב את ראשה. אם הקיפאון בתהליך המדיני ימשך, נהיה בפתחה של אינתיפאדה שלישית".

ח"כ ישראל חסון (ישראל ביתנו) טען כי "ההצלחות ביהודה ושומרון חוסכות ממדינת ישראל את הצורך לצאת לפעולה רחבה יותר. הגדה צריכה להיות מודל לאלטרנטיבה לשלטון החמאס, וזה אינטרס גדול שלנו. לכן צריך להמשיך להכות, לפגוע ולעצור את ארגוני המחבלים. אם בגדה הפלסטינים יחיו ברווחה כלכלית ובעזה יחיו בצמצום הם יבינו איזו אלטרנטיבה עדיפה".

לטענת ח"כ אורית נוקד (העבודה), "מדינת ישראל צריכה לעשות הכל כדי לתפוס את המחבלים ולמצות איתם את הדין, אבל מצד שני עלינו לקדם עד כמה שניתן את התהליך המדיני. בכל מה שקשור לפעילות ביטחונית אני סומכת על החלטות שיתקבלו על ידי שר הביטחון".

ממועצת יש"ע נמסר כי "אין זה מקרה שיום אחרי הפרסום על הסכם עם חמאס ועל נכונות ישראלית לחון מחבלים נוספים מתרחש פיגוע שכזה. המחוות והוויתורים מאותתים לאויב שהטרור והרצח משתלמים וגורמים למחבלים להרים ראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully