וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לבדידות: חברים בשכירות

25.4.2008 / 4:22

תושב דרום בריטניה שכר השבוע שני גברים מבוגרים כדי שילוו את אביו בן ה-88 לפאב, ישתו איתו בירה וינהלו איתו שיחות על פוליטיקה

תושב מחוז המפשייר שבדרום בריטניה מצא דרך מקורית להנעים את זמנו של אביו בן ה-88, ששוהה בבית אבות: הוא שכר השבוע שני גברים כדי שילוו את האב לאחד הפאבים במחוז, ישתו איתו בירה וינהלו איתו שיחות על פוליטיקה והיסטוריה.

מייק המונד (56) שכר את השניים לאחר שראיין עשרות מועמדים, שפנו אליו בעקבות מודעה שפירסם בסניף הדואר המקומי. במודעה הציע המונד 7 ליש"ט לשעה (כ-48 שקלים) + הוצאות למי שייקח את אביו האלמן ג'ק מבית האבות לפאב מספר ערבים בשבוע. בנוסף, הוא ציין במודעה כי תינתן עדיפות לבעלי תחומי עניין ורקע דומים לאלה של האב, שחובב פוליטיקה ואלכוהול ושימש כטכנאי בצבא הבריטי בזמן מלחמת העולם השנייה.

שני בני המזל שזכו ב"משרה" הנחשקת הם טרוור פוג (78), פנסיונר בעל רקע צבאי, והנרי רוזנוינג' (58) – רופא לשעבר. השניים יארחו לג'ק המונד חברה שלוש פעמים בשבוע, ובשני ערבים נוספים יתלווה אליו לפאב בנו מייק, שבמשך רוב השבוע עובד כשף במסעדה.

"אבי היה רוצה שאצא איתו מדי לילה", סיפר מייק המונד, "אך אני יכול לצאת איתו רק פעמיים בשבוע". "ברור שהוא היה מעדיף למצוא חברים בעצמו", הוסיף, "אך הוא איבד את עצמאותו, ויש מעט מאוד דברים שהוא יכול לעשות כיום לבדו". בתשובה לשאלה מדוע אביו אינו יכול לצאת עם דיירים בבית האבות, אמר המונד כי למעט אביו ואדם מבוגר נוסף, כל הדיירים הם נשים, ובעיני אביו זה לא ראוי להזמין אותן לפאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully