וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר חשוד באונס אחייניתו

נתיב נחמני

24.4.2008 / 16:21

החשוד, תושב כפ"ס בן 42, מואשם כי אנס במשך שנים את אחייניתו בת ה-18 ואף הזמין את חבריו להצטרף אליו למעשיו

בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של תושב כפר סבא, בן 42, שנעצר שלשום בחשד כי אנס במשך שנים את אחייניתו בת ה-18 ואף הזמין את חבריו להצטרף אליו למעשי האונס. הדוד החשוד נעצר לפני יומיים והדיון בהארכת מעצרו אמור היה להתקיים אתמול, אך הוא לא חש בטוב טרם תחילת הדיון וביקש להתפנות לבית החולים, אז הוארך מעצרו שלא בנוכחותו ביום אחד.

על פי החשד, האיש נהג לאיים על אחייניתו הצעירה שיפגע בה אם לא תענה לו וכך גרם לה להצטרף אליו לנסיעות במכוניתו, לחורשות ולמקומות שונים נוספים, שם הוא וחבריו אנסו אותה. מהדיון שנערך היום בבית המשפט עולה, כי הצעירה התלוננה על מעשי דודה לפני כשבע שנים, כשהיתה בת 11, אך בפרקליטות ככל הנראה החליטו שלא להגיש נגדו כתב אישום מחשש שהיא לא תעמוד בלחצי המשפט שיערך לו, בו היא תתבקש למסור את עדותה, זאת למרות חוות דעת שהיו בידי הפרקליטות שמחזקות את הטענות שלה.

מאז, הפסיק החשוד לבצע בה את זממו, אך לאחר שפגש בה באירוע משפחתי לפני כשישה חודשים, חזר לבצע בה את המעשים. מהגרסה שמסר בחקירותיו עולה כי הוא מכחיש את כל ההאשמות נגדו. לטענתו, לא היו ביניהם אפילו יחסים בהסכמה וכי הוא לא יצר איתה קשר בשום דרך. הוא אף טען כי הוא לא יודע איך היא נראית. לטענת המשטרה, יש בידיה מספר אינדיקציות כי הוא אכן ביצע את המעשים ועדויות שמצביעות עליו באופן ישיר.

בנוסף, קיים החשד כי נהג בעבר לאנוס אחיינית נוספת, שהעידה כי גם היא היתה קורבן למעשיו, עוד ב-2001. "קשה מאוד לדבר עם הקורבן. היא שבירה וחלשה ובכל פעם שמתחילה חקירה היא חווה את הסיטואציה מחדש", אמר הטוען המשטרתי רפ"ק עמוס צעדה. לדבריו, בתחילה המתלוננת עצמה לא שיתפה פעולה עם החוקרים וחברותיה והאחראית עליה בשירות הלאומי, סיפרו לחוקרים את שהיא סיפרה להן.

"התלונה נתמכת בראיות אובייקטיביות, בהן סימני חבלה על גוף הנערה", קבעה שופטת השלום ניצה מימון וכאמור, הורתה על הארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully