וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 22 חשוד בביצוע מעשה סדום באחותו, בת 6

נתיב נחמני

24.4.2008 / 11:47

החשוד, שהורשע בעבר בפדופיליה, הודה במעשה: "אני בעייתי, יש לי צורך בזה". לדבריו, זו פעם ראשונה שהוא מבצע מעשה כזה באחותו

מקרה נוסף של התעללות מינית בתוך המשפחה נחשף היום: תושב קריית גת בן 22 נעצר בחשד שביצע מעשה סדום באחותו הקטנה, בת 6 וחצי. הבוקר הוא הובא לבית משפט השלום באשקלון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים להמשך החקירה.

אם אכן החשד יתברר כנכון, זו לא הפעם הראשונה שהצעיר יורשע בפדופיליה. בעבר הוא הורשע במעשה דומה וכיום עומד נגדו מאסר על תנאי. המקרה שאירע אתמול, נחשף בזכות עירנותו של קרוב משפחה שנכנס לבית סמוך למעשה לכאורה. קרוב המשפחה הבחין בהתנהגותו המוזרה של הצעיר והפנה את תשומת ליבה של אימו לאפשרות כי חזר לסורו, נוכח עברו בתחום.

האם דובבה את ביתה שסיפרה לה מה קרה, ויחד הן פנו לתחנת המשטרה. בעקבות התלונה הצעיר נעצר, נחקר והודה במיוחס לו. "אני בעייתי, יש לי צורך בזה", אמר לחוקרים וסיפר כי זאת הפעם הראשונה שהוא מבצע מעשה שכזה באחותו. הילדה נחקרה אף היא על ידי חוקרת ילדים וגם היא סיפרה כי זאת אכן פעם הראשונה שאחיה פגע בה בצורה כזאת.

למרות זאת, במשטרה לא שוללים כל אפשרות. "למרות כל המקרים שאני נחשף אליהם במסגרת העבודה, המקרה הקשה הזה זעזע אותי באופן אישי", סיפר לוואלה! חדשות מפקד תחנת קריית גת רפ"ק מאיר לנקרי. הוא הוסיף כי נוכח הראיות המשטרה, יחד עם הפרקליטות, צפויה בימים הקרובים לגבש כתב אישום נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully