וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם בנימין נתניהו היה מוכן לוותר על הגולן"

24.4.2008 / 8:12

כך אמר מזכירו הצבאי לשעבר של נתניהו, האלוף במיל' זאב ליבנה. לדבריו, התקיימו מגעים עקיפים בזמן כהונתו כרה"מ

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

"כשבנימין נתניהו היה ראש הממשלה, הוא היה מוכן לוויתורים טריטוריאלים מפליגים ברמת הגולן" - כך אמר הבוקר (חמישי) האלוף במיל' זאב ליבנה, מי שהיה מזכירו הצבאי של נתניהו, בראיון לגלי צה"ל.

"היתה לו נכונות לוויתורים מפליגים כדי להגיע להסכם שלום, אבל זה לא צלח ולא התממש", אמר לבנה. "אני מקווה שזה יתממש בעתיד". ליבנה אמר שהתקיימו מגעים עקיפים בין ישראל לסוריה בזמן כהונת נתניהו, בתיווכו של רון לאודר, המקורב לנתניהו.

השרה הסורית בות'ינה שעבאן אמרה אמש בראיון לרשת אל ג'זירה כי ראש הממשלה אהוד אולמרט העביר לסוריה מסר דרך טורקיה, לפיו ישראל מוכנה להחזיר לסוריה את רמת הגולן תמורת שלום. "אולמרט מוכן לשלום עם סוריה על בסיס התנאים הבינלאומיים והחזרת רמת הגולן במלואה".

נשיא סוריה בשאר אסד אמר בעבר כי הוא ממתין להצהרה ישראלית רשמית שמאשרת את מוכנותה של ישראל לוותר על רמת הגולן על מנת לפתוח במגעים ישירים, שיתקיימו רק בנושא סידורי הביטחון.

מלשכת נתניהו נמסר לוואלה! חדשות כי "זאב ליבנה לא שימש כמזכירו הצבאי של בנימין נתניהו בזמן השיחות עם הסורים. נתניהו סירב לרדת מרמת הגולן, ולכן השיחות נפסקו. לשאלתו של אסד באיזה מרחק יעבור הגבול, נתניהו השיב "קילומטרים".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully