וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבאים השתלטו על שריפת הענק בקריית גת

שי מכלוף ושרון נובק

23.4.2008 / 22:00

שריפות רבות פרצו אתמול בעקבות השרב הכבד. צוותי כיבוי עמלו שעות ארוכות בניסיון לכבות שריפת ענק בקריית גת, לא היו נפגעים

שי מכלוף

(צילום ועריכת וידאו: שי מכלוף)

ביער המלאכים ליד קריית גת פרצה בצהריים (רביעי) שריפת ענק. למקום הוזעקו צוותי כיבוי מתחנת קריית גת, שפעלו בשיתוף שלושה מטוסי כיבוי. משה עמר מתחנת קריית גת סיפר לוואלה! חדשות, כי האש התפשטה במהירות בין צמרות העצים, וצוותי הכיבוי הצליחו בשעה האחרונה להשתלט על האש.

מספר שריפות פרצו ברחבי הארץ גם לאחר מכן. באזור התעשיה באשדוד פרצה שריפה במפעל למחזור מתכות, במקום פעלו חמישה צוותי כיבוי מתחנת אשקלון. הכבאים פעלו למניעת התפשטות השריפה למפעל חומרים מסוכנים שנמצא בסמוך. שריפה פרצה גם במחסן עצים גדול באזור התעשיה בחצור הגלילית. צוותי כיבוי הצליחו להשתלט על הדליקה תוך מספר שעות. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם למבנה.

במקביל עסקו צוותי הכיבוי של תחנת איילון בכיבוי שריפה גדולה, שהשתוללה בשדה קוצים סמוך למפעל "נשר" ברמלה. האש איימה להתפשט למצבורי הגז של המפעל.

בשל עומס החום הכבד פרצו עוד שריפות רבות ברחבי הארץ. צוותי הכיבוי הצליחו להשתלט במהלך היום על ארבע שריפות ענק שהשתוללו באזור הרי ירושלים. בנוסף, כובתה שריפת ענק, שהתפשטה לשטח של עשרות דונמים באזור תל יוסף שבעמק יזרעאל. צוותי הכיבוי עסקו בכיבוי שריפות גם באזור פתח תקווה, כפר קאסם, אלעד ועכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully