וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומס חום כבד: שריפות פרצו ברחבי הארץ

קובי מנדל ודני ליבר

23.4.2008 / 15:09

דליקות פרצו באזורים שונים בארץ בעקבות השרב שפקד את אזורנו. השריפות משתוללות בין היתר בפתח תקווה, עמק יזרעאל, צרעה ואלעד

בעקבות עומס החום הכבד פרצו שריפות רבות ברחבי הארץ. באזור בית שמש משתוללת שריפה בשעה זו ביער סמוך לישוב צרעה. צוותי כיבוי מבית שמש פועלים כעת במקום בסיוע מטוס כיבוי. כמו כן, משתוללות שתי שריפות גדולות בשדות קוצים באזור מבוא בית"ר ואבן ספיר. כבאים פועלים לכיבוי הדליקות.

בנוסף, שריפות משתוללות גם באזור פתח תקווה, כפר קאסם ואלעד. באזור תל יוסף שבעמק יזרעאל פרצה שריפה גדולה שהתפשטה לעשרות דונמים. צוותי כיבוי מעפולה, נצרת ובית שאן פועלים להשתלט על השריפה בסיוע מטוס כיבוי. כמו כן, שריפת קוצים גדולה משתוללת בשעה זו ברחוב דגניה בקריית חיים. צוותי כיבוי גדולים פועלים להשתלט על האש שאינה מסכנת בשלב זה את בתי תושבים.

במפעל הנטוש "תעשיות אלקטרו כימיות" באזור התעשייה עכו פרצה דליקה במתקן המכיל חומר מסוכן. למקום הוזעקו צוותי כיבוי, מגן דוד אדום והמשרד להגנת הסביבה. הכבאים השתלטו על האש וכעת הכוחות פועלים לאיטום מקור הדליפה. אין נפגעים ולא נשקפת סכנה לסביבה.

בשירותי הכיבוי וההצלה שבים ומבהירים, כי בשל החום הכבד יש לנהוג במשנה זהירות ולא להדליק אש במקומות שאינם מיועדים לכך. כמו כן, אין להשאיר מדורות ללא השגחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully