וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום בפרשת אונס התיירות בעין גדי

נתיב נחמני

23.4.2008 / 10:59

שלושה צעירים מהקיבוץ נאשמים באונס ובביצוע מעשי סדום בשתי תיירות מדנמרק, בנות 17 ו-18, בלילה שלפני עזיבתן את הארץ

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד רון רודיטי, בן אבר ודן להב, תושבי קיבוץ עין גדי בני 21-22, המואשמים באונס ובביצוע מעשי סדום בשתי תיירות מדנמרק, בנות 17 ו-18. על פי כתב האישום האונס בוצע לפני כעשרה ימים, בלילה שלפני עזיבתן את הארץ, על כך ידעו הנאשמים.

השלושה פגשו את התיירות בבר שבקיבוץ והחמישה שתו יחדיו אלכוהול. בסוף הבילוי הלכו כולם לביתו של להב. בשלב מסוים להב ביקש שישאירו אותו לבדו עם אחת מהן, מ' בת ה-18. בכתב האישום נטען כי רודיטי ואבר לקחו את ק', שהיתה שיכורה, ברכבם למדשאה בקיבוץ, שם הטיחו אותה על הקרקע. למרות התנגדותה, רודיטי אנס אותה לעיני אבר, שמיד לאחר מכן אחז בה בחוזקה גם הוא, וביצע בה מעשה סדום.

כאמור, באותו הזמן שהו להב ומ' בביתו. להב ניסה לנשקה אך היא סרבה, אז פשט בכוח את בגדיה ואנס אותה. כשסיים לבצע בה את זממו, אמרה לו מ' כי בכוונתה לפנות לאחות הקיבוץ ולספר לה על מעשיו. בתגובה אמר לה להב כי היא לא יכולה לספר על כך לאיש, שכן הוא יישב על כך במאסר למשך שנים, נטען בכתב האישום. על כך, בנוסף לעבירת האונס, מואשם להב גם בהדחה בחקירה.

מחומר הראיות עולה כי רודיטי ואבר צילמו את עצמם ואת ק', באמצעות הטלפון הנייד שהיה ברשותם, כשנסעו מביתו של להב לאותה המדשאה. בצילומים שהגיעו לידי המשטרה נשמעים שני הצעירים כשהם מאיימים על הנערה ונראה מיקומם. שני החשודים היו אלו שהביאו לידיעת החוקרים את העובדה שיש במכשיר הנייד שלהם סרטון מיום האירוע בכוונה שייתמוך בגרסתם. אך נראה כי דווקא צילומים אלו הם הראיות לכאורה הקושרות אותם לזירת האירוע, בהם משתמשת המשטרה נגדם.

"נסיבות האונס שבוצע באלימות ובאכזריות מצביעות על חוסר בשליטה בדחפים מיניים ועל מוכנותם לאירוע, שכן הם ידעו שהצעירות, ששתו משקאות משכרים, צריכות לעזוב את הארץ למחרת", טענה עו"ד מרים אלוני מפרקליטות מחוז הדרום בבקשתה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. לטענתה, לאור הנסיבות קיים החשש שאם ישוחררו יסכנו את ביטחון הציבור בכלל ואת ציבור הנשים בפרט.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully