וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: "נמשך המו"מ לשחרור האסירים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.4.2008 / 21:00

סגן מזכ"ל הארגון אמר, כי "ערכו של אסיר אחד שלנו שווה ערך למאות אלפי ישראלים". לדבריו, "חיזבאללה לא יעניק שקט לישראל"

"המשא ומתן לשחרור האסירים נמשך והוא לא יוצג בתקשורת. כשנגיע לתוצאה – נודיע עליה", כך אמר היום (שלישי) סגן מזכ"ל חיזבאללה, השייח' נעים קאסם, בנאום שנשא בעצרת בלבנון לרגל "יום האסיר". קאסם איים כי יהיה אשר יהיה, חיזבאללה לא יעניק שקט לישראל. "לא נאפשר יציבות לכובשים. הניצחון יהיה של לוחמי הג'יהאד, הפצועים והאסירים. כל מה שישראל תעשה באזור, היא לא תוכל לשנות את המשוואה".

"האם לאסיר הישראלי מגיע להשתחרר מהכלא ולאסירים המכובדים שלנו אין זכות כזו?", תהה קאסם. "הדבר מעיד על האפליה של הקהילה הבינלאומית ביחס אלינו וביחס לאויב". סגנו של חסן נסראללה לא שכח לשבח ולהלל את האסיר המפורסם ביותר בישראל של חיזבאללה, סמיר קונטאר. "ישראל חשבה שתוכל למנוע את החירות ואת החיים מקונטאר אם תכניס אותו לכלא, אולם התברר כי רק הגוף שלו נמצא בכלא".

"הוכחנו באופן שאינו משתמע לשני פנים שלא נבדיל בין אסיר לאסיר. האסירים הם בני חורין וגיבורים, ואנו בני המשפחה שלהם", אמר קאסם. "ערכו של אסיר אחד שלנו שווה ערך למאות אלפי ישראלים. לא נוותר לעולם על אסירינו, יהיו הקשיים אשר יהיו".

קאסם הטיל על מועצת הביטחון של האו"ם ועל המדינות השולטות בעולם את האחריות למשבר האסירים. "הם שוכחים ש-11 אלף אסירים פלסטינים, ערבים ואירנים נמצאים בבתי הכלא הישראלים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully