וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר פאריס סן ז'רמן התפטר מתפקידו

אלן קייזאק התפטר מתפקידו במועדון הפאר הצרפתי שעשוי לרדת ליגה לראשונה בהיסטוריה. היו"ר האשים את השחקנים: "הם מפוחדים"

יו"ר פאריס סן ז'רמן, אלן קייזאק, 67, התפטר מתפקידו בעקבות המשבר המקצועי הפוקד את המועדון. הקבוצה נמצאת בסכנה מוחשית לירידה לליגה השניה בצרפת, לראשונה בתולדות המועדון. בשבת, הובסה פאריס סן ז'רמן בקון 3:0 ונותרה עמוק במקום הלפני האחרון, מרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים. המועדון המפואר, שזכה בשלוש אליפויות ובשבעה גביעים, מעולם לא ירד ליגה מאז שנוסד ב-1970 והעפיל לליגה הראשונה בצרפת ב-1974.

קייזאק האשים את השחקנים בהתפטרותו: "אם הגענו לשפל כזה, זה כנראה בגלל היו"ר, בגלל המאמן ובעיקר בגלל השחקנים", אמר היו"ר המתפטר במסיבת עיתונאים. "אני כועס על השחקנים כי בחלק הראשון של העונה הם שיחקו מפוחדים".

קייזאק התכוון לפתיחת העונה האיומה של סן ז'רמן שהשיגה ניצחון ביתי ראשון רק במחזור ה-20. "קשה לשחק בפאריס, אבל זה לא סיבה לפחד". קייזאק המשיך להשתלח בשחקנים: "אמרתי להם שהם לא צריכים לאהוב אחד את השני, אלא רק להציג חזית מאוחדת. הגורל של המועדון נמצא ברגליים שלהם".

לטענתו של היו"ר המתפטר, הוא הציע מספר הצעות לשינויים מקצועיים שנועדו לשנות את המצב. אחד מהם היה מינוי ז'וז'ה מוריניו או ז'ראר הוייה כמנג'ר, אבל בעלי המניות החליטו על שינוי ניהולי. "התבוסה בקון מנעה מאיתנו למצוא פיתרון", אמר קייזאק שנושל מסמכויותיו. מישל מולין מונה כמנהל ספורטיבי וקייזאק הבין את המסר. "בעלי המניות השאירו אותי ללא השפעה במועדון בצד הספורטיבי ולא נותר לי שום דבר אחר לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully