וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו לרצוח את השכן בגלל תחרות עסקית

קובי מנדל

22.4.2008 / 15:47

4 תושבי טייבה נעצרו בחשד שניסו לרצוח בעל פיצוחיה מדליית אל כרמל. על פי החשד, הרצח הוזמן ע"י חמישה ממתחריו העסקיים

בדל סיגריה שנתגלה על רצפת פיצוחיה בדליית אל כרמל הוביל לפענוח ניסיון הרצח של בעל המקום לפני כשלושה חודשים. אמש (שני) הסירה המשטרה צו איסור פרסום על הפרשה לאחר שעצרה ארבעה חשודים בניסיון הרצח. על פי החשד, החליטו חמישה ממתחריו העסקיים של בעל הפיצוחיה לרצוח אותו כי התכוון לפתוח סניף להמרת מטבע זר ביישוב. לצורך הרצח הם שכרו את שירותיהם של שני מתווכים, שסיפקו להם שני מתנקשים.

ב-22 בינואר הגיעו שני המתנקשים לפיצוחיה בכפר, ירו בבעל המקום ונמלטו. בעל הפיצוחיה נפצע באורח קשה, ופונה לבית החולים "רמב"ם" בחיפה. חוקרי מחלק התשאול, בפיקודו של רפ"ק שאול בן שמואל, פתחו בחקירת האירוע, וצוות חקירה מיוחד בראשות פקד דוד סלומון אסף ממצאים מהזירה, ובהם גם בדל סיגריה.

בדיקת ד.נ.א. של הבדל הובילה למעצרו של ריאד אל מסרי, תושב טייבה בן 22, המוכר למשטרה. בעקבות מעצרו נעצר גם שותפו יוסוף מסראווה, שלטענת המשטרה, ירה בפועל בבעל הפיצוחיה. לאחר מעצרם נעצרו עוד שני תושבי טייבה, חאלד נאשף, בן 48, ועבדל רחם מסראווה, בן 34, אף הם מוכרים למשטרה, ועל פי החשד שימשו כמתווכים שאיתרו את שני המתנקשים.

כמו כן נעצרו חמשת תושבי דליית אל כרמל ועוספייה בחשד ששכרו את שירותי מסראווה ונאשף על רקע תחרות עסקית עם בעל הפיצוחיה. בתום חקירתם שוחררו למעצר בית. נגד המתווכים והמתנקשים הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה, המייחס להם עבירות של ניסיון רצח וקשירות קשר לביצוע פשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully