וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ בניזרי חש ברע ופונה לבית החולים

22.4.2008 / 13:25

חבר הכנסת מש"ס, שהורשע בקבלת שוחד לפני כ-3 שבועות, עובר סדרת בדיקות בבי"ח בירושלים, לאחר שסבל ממיחושים בלבו

חבר הכנסת שלמה בניזרי (ש"ס) חש היום (שלישי) ברע ופונה לקבלת טיפול בבית החולים "ביקור חולים" בירושלים. בניזרי התלונן כי הוא סובל ממיחושים בלבו, והוא עובר סדרת בדיקות על ידי צוות קרדיולוגי. לא ידוע מהו הגורם לבעיה, אך ככל הנראה מדובר בארוע לבבי.

בימים האחרונים חש ח"כ בניזרי שלא טוב. הבוקר התחושות התגברו, ואשתו, אחות במקצועה, הבחינה בכך ופינתה אותו יחד עם בנם לבית החולים.

"איני יכול שלא לקשר את הארוע להרשעתו של הרב בניזרי", אמר מקורבו של בניזרי, עו"ד יורם מלכה. "הוא לקח מאוד קשה את הכרעת הדין והוא חש שנעשה לו עוול. הדבר קשה עוד יותר מכיוון שהוא אב לשמונה ילדים".

בניזרי הורשע לפני כשלושה שבועות בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים. על פי פסק הדין, קיבל בניזרי מהקבלן משה סלע מאות אלפי שקלים בתקופת כהונתו כשר הרווחה וכסגן שר הבריאות בתמורה להעברת מידע פנימי מדיונים במשרד הפנים והשפעה על החלטות שירות התעסוקה בנוגע להקצאת מכסות לעובדים זרים. מיד לאחר ההרשעה, הודיע בניזרי כי יערער על פסק הדין, וימשיך להיאבק על חפותו.

גזר הדין של בניזרי צפוי להנתן מיד לאחר החג. דרשה הפרקליטות מבית המשפט המחוזי בירושלים להטיל על בניזרי שבע שנות מאסר בפועל, קנס כספי משמעותי והטלת קלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully