וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה פוצץ עימות מתוכנן בצפון קרוליינה

טלי גולדשטין

22.4.2008 / 11:16

העימות, שהיה אמור להיערך בסוף אפריל, התבטל על רקע מגבלות של כסף וזמן ועל רקע סירובו של אובמה להשתתף בו

המפלגה הדמוקרטית בצפון קרוליינה ביטלה אמש (שני) עימות נשיאותי בין הילרי קלינטון לברק אובמה שהיה אמור להיערך ב-27 באפריל, לקראת הפריימריז בשישי במאי. זאת על רקע מגבלות זמן וכסף כמו גם חששות שהאירוע יחזור על מה שהתרחש בעימות בשבוע שעבר ברשת ABC. עימות זה ספג ביקורת בגין ההתמקדות בסקנדלים האופפים את המועמדים במקום במדיניות שלהם.

אם היה מתקיים, העימות בין קלינטון לאובמה היה ה-22 במספר במרוץ הנוכחי לבחירות. קלינטון התחייבה להשתתף בעימות, אך אובמה העדיף תאריך מוקדם יותר וסרב להתחייב לתאריך שנקבע.

לדברי המפלגה הדמוקרטית, סירובו של אובמה להתחייב להופיע בעימות מעלה בעיות לוגיסטיות; מאוחר מדי לגייס מספיק כסף עבור העימות וזוהי התרעה קצרה מדי מכדי לשמור מקום וציוד במרכז רשת BBC בעיר ראלי, בה אמור היה העימות להתקיים.

יו"ר המפלגה הדמוקרטית בצפון קרוליינה ג'רי מיק אמר גם כי לקח בחשבון את מבול המיילים ממצביעים שזעמו על הדרך בה התנהל העימות הדמוקרטי בפנסילבניה, בהנחיית צ'רלס גיבסון וג'ורג' סטפנופולוס. "ההסכמה היתה שהעימות לא דן בנושאים החשובים באמת והחשש הוא שדבר זה יחזור על עצמו", הוסיף.

רשת CBS היתה אמורה לארח את העימות ותכננה לשדר אותו בשעת צפיית שיא – אחרי התוכנית "60 דקות". CBS היתה אמורה לערוך עימות עוד בדצמבר, אך זה התבטל כשהמועמדים סירבו לשבור את שביתת התסריטאים בהוליווד.

מחנה קלינטון פירסם הצהרה הדוחקת באובמה להסכים לעימות בתאריך אחר. מחנה אובמה האשים את מחנה קלינטון בכך שעיכב מוקדם יותר את תהליך תכנון העימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully