וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה קם על צד שמאל

22.4.2008 / 8:32

מסתבר שאובמה הוא לא "איש של בוקר" - צעק על כתב שהציג בפניו שאלה בעת ארוחת הבוקר: "למה אתה לא נותן לי לאכול את הוופל שלי?"

המתמודד הדמוקרטי ברק אובמה ביקש לפתוח את היום שלפני ההתמודדות הגדולה בפנסילבניה בארוחת בוקר דשנה במזללה מקומית – וופל בלגי, נקניקיות ומיץ תפוזים. אך גם העיתונאים שסובבים אותו היו רעבים – לתשובות.

אובמה דחה עיתונאי עיקש אחד שדרש את תגובתו לפגישתו של נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ימי קרטר עם מנהיגי חמאס. הוא הטיח לעברו: "למה אני לא יכול פשוט לאכול את הוופל שלי?"

הרפובליקנים ניצלו את ההזדמנות וטענו שאובמה מתחמק משאלות קשות. עיתונאים בסביבתו של אובמה התלוננו כי המועמד הפך להיות לא נגיש בזמן האחרון. זאת, משום שאובמה לא ערך מסיבת עיתונאים הפתוחה לשאלות הכתבים מזה 10 ימים. עם זאת, הסנטור העניק ראיונות רבים לתקשורת המקומית בפנסילבניה.

גורמים במפלגה הרפובליקנית ניצלו את "תקרית הוופל" על מנת לנגח את אובמה. הם האשימו אותו בכך שהוא מתחמק משאלות קשות ונוקבות. "אובמה ממשיך להתחמק משאלות קשות שמציגה בפניו התקשורת. התגובה שלו היא שהוא פשוט מעוניין לאכול את הוופל שלו, וזהו.", נכתב בהודעת מייל שנשלחה מהוועדה הרפובליקנית למספר כתובות מייל, בהן גם כתובות של עיתונאים.

הן אובמה והן קלינטון נחשבים הרבה פחות נגישים לתקשורת בהשוואה למועמד הרפובליקני ג'ון מקיין, שנוהג לקיים מסיבות עיתונאים ארוכות ופתוחות לשאלות הכתבים. לדברי חלק מהכתבים, מסיבות העיתונאים הללו מתארכות כל כך עד כי לפעמים נגמרות להם השאלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully