וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל מאשר: נעביר מכתב משליט להוריו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.4.2008 / 18:51

"למרות יחסה הרע של ישראל, מתוך כבוד לקרטר וכחלק מהיחס הטוב לשליט, נעניתי לבקשתו להעברת המכתב" אמר משעל

ראש הלשכה המדינית של חמאס מאשר את דבריו של נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ימי קרטר, לפיהם, חמאס יעביר מכתב נוסף מהחייל החטוף גלעד שליט אל הוריו. "מר קרטר ביקש שנאפשר מסיבות הומניטריות להעביר מכתב מהחייל החטוף גלעד שליט למשפחתו", אמר משעל במסיבת עיתונאים שקיים בדמשק, בה התייחס לפגישותיו עם קרטר.

"למרות שאלפים מאסירינו מקבלים יחס רע מישראל, ועל אף שהיא אינה מאפשרת לרובם לקבל ביקורים, מתוך כבוד לקרטר וכחלק מהיחס הטוב שאנו מעניקים לשליט, נעניתי לבקשתו של קרטר להעביר מכתב משליט למשפחתו".

הבוקר אמר קרטר כי "מצבו של גלעד שליט טוב, וככל הנראה תינתן לו אפשרות לשגר מכתב להוריו בתקופה הקרובה". לדברי קרטר, חמאס יסכים לעסקה בתיווך צד שלישי, ולהעביר את שליט למצרים.

משעל אמר עוד כי אם יושג הסכם שלום עם ישראל, ארגונו יכבד את רצונו של העם הפלסטיני. "נכבד את הבחירה הדמוקרטית של הפלסטינים למרות שאנו נישאר בעמדתנו".

משעל חזר עוד על דבריו לפיהם ארגונו יסכים למדינה פלסטינית בגבולות ארבעה ביוני 67', אולם לא יכיר בישראל. "חמאס יסכים למדינה פלסטינית בגבולות 67', שבירתה ירושלים, עם זכות שיבה לפליטים וללא התנחלויות", אמר במסיבת העיתונאים.

גם ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה התייחס לדבריו של קרטר, לפיהם חמאס מוכן לקבל הסכם שלום שתשיג הרשות הפלסטינית עם ישראל בתנאי שיובא למשעל עם. לדבריו, כבר בעבר הודיע חמאס כי היא מקבלת את רעיון משאל העם. הניה הוסיף עוד ואמר כי קרטר אינו משמש כמתווך אולם לביקורו יש חשיבות פוליטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully