וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט נפצע קל בפיצוץ קסאם בקיבוץ בנגב

21.4.2008 / 18:17

הילד, בן 3, נפצע מרסיס של רקטת קסאם, שחדר למכונית המשפחה בעודם בדרכם חזרה מהצפון. 6 קסאמים נוספים נפלו מהבוקר בעוטף עזה, לא היו נפגעים או נזק

שתי רקטות קסאם פגעו היום (שני) אחרי הצהריים בקיבוץ גבים הסמוך לשדרות. ילד בן שלוש נפגע באורח קל בכתפו, לאחר שרסיס חדר למכונית בה נסעו בני המשפחה, שהיו בדרכם בחזרה מחופשה בצפון הארץ. נזק נגרם גם לבתים במקום.

בצהריים נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. חמש רקטות קסאם נוספות נורו משעות הבוקר (שני) לעבר הנגב המערבי. רקטה אחת נפלה סמוך לקיבוץ במועצה אזורית חוף אשקלון, רקטה נוספת נפלה סמוך לאזור התעשייה של שדרות, ושלוש רקטות נוספות נפלו בשטחים פתוחים בקיבוצים במועצה האזורית שער הנגב. אחת מהרקטות נפלה סמוך לראש המועצה, אלון שוסטר, בעת שרץ את ריצת הבוקר שלו. איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

"באמצע הריצה היה 'צבע אדום', התכופפתי, נשמעה שריקה מלמעלה, ואז הקסאם נחת אולי 200 מטר ממני בשדה ממול", סיפר שוסטר לוואלה! חדשות. "פועלים שהיו בשדה היו קרובים ממני למקום הנפילה, וגם הם לא נפגעו".

שוסטר סיפר על שגרת הקסאם. "כשיש התרעה ונמצאים בשטח פתוח, יורדים נמוך ואז נשאר רק לחכות לשמוע את השריקה ולקוות שתהיה גבוה מעליך", אמר שוסטר בהשלמה. "המטרה היא להמשיך את החיים", הדגיש. "המשך הריצה שלי הבוקר היה סימבולי, וגם הפועלים בשדה המשיכו בעבודתם – חייבים להמשיך בחיים וצה"ל צריך לעשות את עבודתו".

"כולנו רוצים שקט, ולא שגרתי להיות בלחץ בליל הסדר", המשיך שוסטר, "אבל זו מדינת ישראל, וכנראה שעכשיו תורנו לספוג". שוסטר סיפר כי במהלך חול המועד ייצאו תושבי יישובי עוטף עזה להתרעננות ברחבי הארץ. "המועצה מארגנת פעילויות יחד עם היישובים, ובסיוע ארגונים ואנשים פרטיים שהציעו הצעות נדיבות, מרגשות ויפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully