וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "הלחץ לשחרר את פולרד הולך וגובר"

פנחס וולף

21.4.2008 / 10:08

שר התמ"ת אמר לפני פגישה עם נשיא ארה"ב לשעבר, כי "ככל שנתאמץ יותר להשיב את שליט הוא יחזור יום קודם הביתה"

שר התמ"ת אלי ישי (ש"ס) אמר היום (שני) לפני פגישה עם נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ימי קרטר, כי הוא מבקר את מדיניות ארה"ב בנוגע לג'ונתן פולרד. לדבריו, "המצב מאוד מוזר. האמריקאים מצפים שנשב מול אויבינו ונשחרר מחבלים בעוד שארה"ב, המדינה הכי ידידותית שלנו, לא מסכימה לשחרר את פולרד. אם עושים צעדים מול אויבים, בטח שמול ידידים צריך לעשות צעד כזה לאחר 20 שנה. הלחץ לשחרר את פולרד הולך וגובר ואני מקווה שתהיה תזוזה שבסופה הוא ישוחרר".

בשבוע שעבר נועד קרטר עם ישי שביקש ממנו שיפעל בנושא פולרד. אולם קרטר לא הביא איתו בשורות של ממש בנושא זה וגם בנושא שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, לאחר שנועד אמש עם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל. כמו כן, מסר קרטר לישי שלמרות נכונותו להיפגש עם משעל, הוא סרב לקיים פגישה שכזו עם גורם ישראלי. ישי אמר בתגובה, כי יהיה מוכן להיפגש גם עם דרגים נמוכים יותר.

"אני מאמין שגלעד שליט יחזור בקרוב הביתה ואנו מתפללים לכך. אולם ככל שנתאמץ יותר הוא ישוב יום קודם. אין שום כוונה להרפות במאמציי לנסות ולהיפגש עם האנשים המחזיקים בו או עם מדינות כמו מצרים שיש להם השפעה על שחרורו. חשוב שגם חמאס יעשה צעד אמיתי, כמו שחרור שליט, כי גם להם יש אסירים שהם רוצים שישובו הביתה", אמר ישי. לאחר הפגישה יגיע קרטר לוועידה של המועצה הישראלית ליחסי חוץ במלון המלך דוד בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully