וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד: "הדרך לשלום היא בעימות"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.4.2008 / 22:45

נשיא סוריה נאם בפני מפלגתו והודה כי יש מאמצי תיווך בין סוריה לישראל, אך לדבריו, לא יהיו מגעים חשאיים. "אנו מתכוננים לרע מכל"

"ההתנגדות היא זכות לגיטימית של עמנו והיא תישאר כזו כל עוד ישנו כיבוש על אדמת המולדת. אדרבא – הדרך לשלום היא בעימות מול הכוח העושק". כך אמר היום (ראשון) נשיא סוריה בשאר אסד בישיבה של הוועד המרכזי של הבעת', מפלגת השלטון. בהמשך דבריו הבהיר אסד כי "מסעות התעמולה נגדנו הולכים ומתרבים ובשל כך ההתנגדות היא הבחירה האסטרטגית שבה נדבוק".

הנשיא הסורי אמר עוד כי ארצו מעוניינת בשלום. "סוריה מביעה בכל הזדמנות את נכונותה לכונן שלום צודק וכולל בהתאם להחלטות האו"ם. באשר למאמצים שמשקיעים חוגים מסוימים לתווך בין ישראל לסוריה, הרי שהם קיימים אם כי הם אינם חדשים. דיברנו עליהם כבר בעבר".

אסד חזר על דבריו מיום חמישי לפיהם ארצו מתנגדת למשא ומתן חשאי עם ישראל ומסר כי "נקודת המוצא הסורית היא לדחות כל מגעים חשאיים עם ישראל, יהיו אשר יהיו".

ביום חמישי אמר אסד כי "סוריה מתכוננת למלחמה מול ישראל והיא רואה בה אפשרות קיימת". לדבריו, "אנו יודעים שהממשל האמריקאי רוצים מלחמה, ועל כן אנו מתכוננים לרע ביותר. אנו יוצאים מנקודת מוצא שמלחמה בפתח ואנו מתכוננים לקראתה. למרות זאת איננו רואים מלחמה באופק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully