וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים בתקיפת צה"ל ברפיח

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים ושי מכלוף

21.4.2008 / 7:50

חיל האוויר תקף חמושים, אך לדברי עדי ראיה שני ההרוגים הם אזרחים. 8 קסאמים נפלו אתמול בנגב, אחד בשכונת מגורים בשדרות והשאר בשטחים פתוחים

חיל האוויר תקף בחצות (שני) מספר חמושים שזוהו בקרבת גדר המערכת, סמוך לרפיח שבדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה בחמושים. מקורות פלסטינים מדווחים כי שני אזרחים נהרגו בתקיפה. עדי ראיה מסרו כי כלי טיס ישראלי שיגר טיל לעבר מכונית שבה נהג נור סלימאן א-דבארי, אזרח פלסטיני, וכי הוא נהרג במקום. בנוסף אליו נפצעו בתקיפה שלושה אזרחים נוספים.

מעט מוקדם יותר צלפים פלסטינים פתחו באש וירו פצצות מרגמה על חקלאים בשדות הסמוכים לרצועת עזה. צה"ל השיב אש, ותקף את החמושים.

שתי רקטות נורו סמוך לשעה שבע בערב (ראשון) לעבר העיר שדרות. לפי עדי ראיה, אחת הרקטות נפלה בשכונת מגורים בעיר אך ככל הנראה לא גרמה לנזק או לנפגעים. הרקטה השניה נפלה בשטח פתוח מחוץ לעיר. ארבע רקטות קסאם נוספות פגעו בשטחים פתוחים בשטח המועצה האזורית שער הנגב.

דובר צה"ל אישר את הירי, אולם לא נמסר מידע על מקום נפילת הרקטות. הבוקר נפלו שתי רקטות קסאם בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לדברי מקורות פלסטינים, פעיל חמאס נהרג ועוד מספר פלסטינים נפצעו הבוקר בתקיפת חיל האוויר בשכונת א-זייתון מזרחית לעיר עזה. בצה"ל אישרו כי בוצעה תקיפה נגד חמושים פלסטינים.

אמש נהרגו חמישה פעילי חמאס בשתי תקיפות של חיל האוויר ברצועה. מקורות פלסטינים דיווחו כי בתקיפה הראשונה, שנערכה מזרחית למחנה הפליטים ג'בליה שבצפון הרצועה נהרגו ארבעה פעילים בזרוע הצבאית של החמאס. הם נהרגו לאחר שכלי טיס של חיל האוויר שיגר טיל לעבר הרכב בו נסעו. בתקיפה נוספת שנערכה באותו אזור נהרג פעיל חמאס נוסף. מצה"ל נמסר, שחיל האוויר תקף אתמול בצפון הרצועה רכב שבו נסעה חולית משגרי קסאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully