וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 פעילי חמאס נהרגו בתקיפות צה"ל ברצועה

ניר יהב ויהושע בריינר

20.4.2008 / 0:35

חיל האוויר תקף פעמים באזור מחנה הפליטים ג'בליה. בתקיפה הראשונה שוגר טיל אל רכב בו נסעו 4 פעילי הזרוע הצבאית של חמאס. צה"ל: פגענו בחוליה חמושה של משגרי קסאם

בשתי תקיפות חיל האוויר ברצועת עזה נהרגו 5 פעילי חמאס. מקורות פלסטינים מדווחים כי בתקיפה הראשונה, שנערכה אמש (שבת) מזרחית למחנה הפליטים ג'בליה שבצפון הרצועה נהרגו ארבעה פעילים בזרוע הצבאית של החמאס. הם נהרגו לאחר שכלי טיס של חיל האוויר שיגר טיל לעבר הרכב בו נסעו. בתקיפה נוספת שנערכה הלילה (ראשון) באותו האזור נהרג פעיל חמאס נוסף. מצה"ל נמסר שחיל האוויר תקף הערב בצפון הרצועה רכב שבו נסעה חולית משגרי קסאם.

מוקדם יותר היום ביקר שר הביטחון אהוד ברק בגיזרת החטיבה הדרומית ברצועת עזה, שבשיטחה אירע לפנות בוקר הפיגוע במעבר כרם שלום. ברק שיבח את הכוחות על פעולתם בתקרית, שמנעה חטיפת חיילים. הוא הדגיש, כי חמאס יישא בתוצאות על אחריותו לפיגוע.

אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט סיפר, כי היום לפני בוקר "שני ג'יפים מוסווים ככלי רכב של צה"ל ומשוריין פלסטיני נוסף, הגיעו בתנאי ערפל קשים ונעו לעבר המחסום בכרם שלום. החמושים פרצו בעזרת המשוריין את השער הפלסטיני ופוצצו רכב אחד ליד עמדה של צה"ל. כמו כן, רכב נוסף נע לעבר מחסום המאויש על ידי גדוד הסיור הבדואי. במקביל היה נסיון נוסף של משוריין להתקרב לעבר מעבר כיסופים והוא הושמד. בסך הכל לפחות ארבעה חמושים פלסטינים נהרגו במתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully