וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח בלי החטופים: סדר מול בית רה"מ

דני ליבר

20.4.2008 / 0:29

חברי 3 החיילים החטופים קיימו ליל סדר מול בית רה"מ. "החלטנו לערוך הסדר מול ביתו של מי שיכול וצריך להשיב את הבנים"

"מטה המאבק למען החיילים החטופים" קיים אמש (שבת) את סדר הפסח מול בית ראש הממשלה בירושלים. בסדר השתתפו כמה עשרות בני אדם, ובהם חבריהם של שלושת החיילים החטופים כמו גם אזרחים שביקשו להביע את הזדהותם. למרות שהמארגנים הזמינו בימים האחרונים את חברי הכנסת, איש מהם לא הגיע. בקול ישראל דווח, כי במקום נתלו שלטים ובהם קריאות לראש הממשלה אהוד אולמרט לפעול בצורה נחרצת יותר להשבת החטופים..

מיקי לייבוביץ, ממקימי מטה המאבק, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות: "החלטנו לא לעשות את הסדר בבית בלי חברים שלנו ולעשות אותו מול ביתו של זה שיכול וצריך להשיב את הבנים הביתה. הסדר נערך מול ביתו של אולמרט במחאה על הסחבת וחוסר המעש בנוגע לחטופים". לדבריו, "לו הנושא היה בראש סדר העדיפות של הממשלה, אודי אלדד וגלעד היו חוגגים את הסדר בבית".

במטה הכינו הגדות של פסח במתכונת מיוחדת המציינת את סיפורם של שלושת החיילים החטופים. לייבוביץ' אמר, כי אף שונה החלק בהגדה בו נכתב: "כנגד ארבעה בנים דיברה התורה" ל-"כנגד שלושה יועצים דיברה התורה", כשהכוונה לשלושת יועציו של ראש הממשלה. עוד נכתב בהגדה, "מהלילה הזה יותר לא נשתוק עד שנעמוד לצדכם. הלילה הזה נשבענו לכם - בלעדיכם לא חוגגים". משפחות החטופים וחבריהם מונים 674 ימים לחטיפתו של גלעד שליט ו-647 ימים לחטיפתם של רגב וגולדווסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully