וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד: "אם תהיה רגיעה נפסיק ירי הקסאם"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.4.2008 / 15:20

בארגון אומרים, כי חמאס בוחן אפשרות לפיה הפסקת אש עם ישראל תכלול את עזה בלבד. שר החוץ המצרי: "חמאס מעוניין ברגיעה"

בארגון הג'יהאד האיסלמו אומרים כי חמאס יסכים ככל הנראה להפסקת אש עם ישראל ברצועת עזה בלבד, זאת לאחר שעד כה הצהיר כי רגיעה חייבת לכלול גם את הגדה. באירגון אמרו עוד כי למרות שהם לא יקבלו הפסקת אש עם ישראל, יפסיק הג'יהאד את ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל כדי למנוע חיכוכים עם חמאס.

הבוקר קיים נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ימי קרטר פגישה נוספת עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, בדמשק. השניים המשיכו לדון בעסקת חילופי האסירים, בהפסקת אש ובמצור המוטל על רצועת עזה.

חבר הלשכה המדינית של חמאס, מוחמד נזאל, מסר לרשת "אל-ג'זירה" כי במהלך הלילה קיימו יועציו של קרטר פגישות עם בכירים בחמאס ודנו עימם בפרטי העסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. נזאל מסר עוד כי קרטר ביקש ממשעל להפסיק את ירי הרקטות כמחווה של רצון טוב.

שר החוץ המצרי, אחמד אבו רייט, אמר הלילה כי חלה התקדמות מרשימה במשא ומתן בין ישראל לחמאס על הפסקת אש בעזה. "חמאס מעוניינים ברגיעה, וזה מתאים לישראל, שלא רוצה הסכם כתוב עם הארגון", אמר אבו רייט בנאום בפני המועצה לקשרי חוץ בוושינגטון. לדבריו, "ההתקדמות שהשגנו מאוימת שוב ושוב על ידי גורמים הן בישראל והן ברצועת עזה, שלא מעוניינים ברגיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully