וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המתעללת מבית שמש שוחררה למעצר בית

נתיב נחמני

17.4.2008 / 12:02

בשבוע שעבר ביטל ביהמ"ש את שחרורה של האם לביתה של אחת מחברותיה. היום הורה שופט בית משפט העליון לשחררה

בית המשפט העליון הורה היום (חמישי) לשחרר למעצר בית את האם מבית שמש שמואשמת בהתעללות ב-12 ילדיה. השופט חנן מלצר קיבל את ההחלטה לאחר שקיבל לידיו את תסקיר שירות המבחן.

ביום חמישי שעבר הורה בית המשפט המחוזי בירושלים לשחרר את האם למעצר בית אצל אחת מחברותיה, בעלת ילדים, בטענה שאינה מהווה סכנה לציבור. המדינה ערערה על ההחלטה וביום שישי קיבל השופט מלצר את הערעור. האם נשארה במעצר עד לקבלת חוות הדעת של שירות המבחן בעניינה. באותה החלטה ציין מלצר כי חלופת המעצר "אינה ראויה". היום הוא שחרר אותה לחלופת מעצר אחרת והטיל צו איסור פרסום על תנאי מעצר הבית ומיקומו.

כתב האישום נגד האם הוגש לפני כשלושה שבועות וכלל מסכת התעללות מתמשכת של האם בילדיה. על פי האישום, נהגה האם להכות את ילדיה נמרצות באמצעות כלים שונים, להצליף בהם בחגורות ובכבלים ולנעול אותם מחוץ לבית כנהגו בניגוד להוראותיה.

באחד המקרים קשרה האם את אחד הבנים בידיו ורגליו והותירה אותו כך למשך זמן רב. לפי כתב האישום, הא גם נעלה את בנה בחצר דירת מגוריהם ומנעה ממנו אוכל ושתייה. כתב האישום גם מייחס לאם התעלמות מסדרה ארוכה של מעשי גילוי עריות בין הילדים, למרות שהייתה מודעת להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully